Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:23:10 GMT

مصدومیت ۱۴ نفر در پی حوادث چهارشنبه پایانی سال در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۰۹۶۶

مصدومیت ۱۴ نفر در پی حوادث چهارشنبه پایانی سال در تهران

سعید مهرسروش در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح جدیدترین آمار حوادث ناشی از چهارشنبه پایانی سال گفت: از هشت صبح امروز تعداد ۱۴ نفر مصدوم داشته‌ایم که ۹ نفر از آن‌ها به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و پنج نفر نیز در محل درمان شدند.

سخنگوی کمیته چهارشنبه پایانی سال مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه متأسفانه یک نفر نیز در پی حوادث چهارشنبه پایانی سال جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: تعداد کل مأموریت‌ها نیز ۱۵ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازه سنی مصدومان در اورژانس تهران و کشور بیشتر بین ۱۰ تا ۲۰ سال است، اظهار کرد: خواهشم از والدین این است که امروز تا پایان شب بر کودکان خود نظارت داشته باشند و اجازه ندهند که کودکان از منزل خارج شوند.

مهرسروش در پایان اظهار کرد: واقعیت این است که بیش از ۵۰ درصد از مصدومان در این رده سنی قرار دارد و خواهشم این است مراقب کودکان و مواظب خود باشید.

کد خبر 5447996

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث چهارشنبه سوری اورژانس مصدومیت شهرداری تهران نوروز 1401 شورای شهر تهران حوادث چهارشنبه سوری آموزش و پرورش چهارشنبه سوري سفرهای نوروزی شهرداری مهدی چمران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قوه قضاییه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گردشگری وزارت آموزش و پرورش چهارشنبه پایانی سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک