Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرتغالی سیتیزن‌ها همچنان به قهرمانی تیمش امیدوار است. 

با وجود امتیاز از دست دادن منچسترسیتی در خانه کریستال پالاس، برناردو سیلوا اعتقاد دارد تیمش در کورس قهرمانی لیگ برتر هنوز شرایط بهتری نسبت به لیورپول دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Football 365، در مقطعی از فصل جاری که تعداد بازی تیم‌ها نابرابر بود، منچسترسیتی ۱۴ امتیاز از لیورپول جلو بود ولی حالا این اختلاف به ۴ امتیاز کاهش یافته و این در حالی است که قرمزها یک بازی کمتر انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پپ گواردیولا شب گذشته راهی برای گلزنی مقابل عقاب‌ها پیدا نکردند تا بازی با نتیجه ۰-۰ به پایان برسد. سیلوا در مصاحبه پس از بازی گفته است:

در واقع ما خوب کار کردیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. بازی بسیار مأیوس کننده‌ای بود. هنوز راه بلندی در پیش است. با این حال حضور داشتن در موقعیتی که ما داریم، بهتر از موقعیت فعلی لیورپول است. آن‌ها هنوز باید به خانه ما بیایند. رقابت هیجان انگیزی است. یک تساوی نتجیه ناامید کننده‌ای برای ما بود ولی هنوز راه بلندی در پیش است. همیشه برنده شدن از تساوی بهتر است. ما به دنبال پیروزی بودیم. ما به دنبال مزیت شش امتیازی نسبت به لیورپول بودیم ولی حالا آن‌ها باید با آرسنال بازی کنند. هنوز ۹ بازی باقی مانده است. ما مثل همیشه در رقابت حضور خواهیم داشت و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. 

اخبار داغ 

واکنش علی دایی به گزارش صدا و سیما در گفتگو با طرفداری: من بدهی مالیاتی دارم؟ این یک دروغ بزرگ است سردار آزمون باید به روسیه بازگردد / ادعای رسانه روسی مصدومیت سه بازیکن رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو تبریک روماریو به کریستیانو رونالدو: تو قطعا یکی از بهترین های تاریخ خواهی بود 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت