Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سیمین بابایی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ملاقات مردم با مسئولان در روزهای سه‌شنبه هر هفته که یکی از برنامه‌های مرسوم همه دستگاه‌هاست و به پیگیری و حل مشکلات اقشار مختلف می‌انجامد، امروز برای مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای نخستین بار خارج از دفتر کارشان و در شهرستانی دیگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تصمیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به منظور دسترسی اقشار مختلف شهرستان‌های سراسر استان مقرر شد که از این پس در برخی از سه‌شنبه‌های هر هفته دیدارهای مردمی در شهرهای مختلف استان برگزار شود. امروز نیز در نخستین گام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و معاونان این دانشگاه در سیمرغ میز خدمت دانشگاه را برگزار کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: در نخستین سه‌شنبه ملاقات مردمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران که خارج از ساری برگزار شد، دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همراه با دکتر سید حبیب کاظمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی، دکتر عباس علی‌پور معاون بهداشتی و دکتر تورج اسدی معاون درمان دانشگاه با شهروندان شهرستان سیمرغ در راستای پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه سلامت در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیمرغ حضور یافتند و بی‌واسطه و از نزدیک در جریان مشکلات بهداشتی و درمانی مراجعه‌کنندگان قرار گرفتند.

بابایی گفت: در این دیدار مردمی بیش از ٤٠ نفر از مراجعه‌کنندگان شهری و روستایی با حضور در شبکه بهداشت شهرستان و در دیدار صمیمانه مشکلات، نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

به گفته این مسئول دیدار با امام جمعه و برگزاری نشست بررسی وضعیت حوزه سلامت شهرستان سیمرغ در فرمانداری با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و فرماندار نیز از دیگر برنامه‌های انجام شده در قالب این طرح بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: با نظر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار است از این پس میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با عنوان رایحه خدمت در حوزه سلامت در شهرستان‌های مازندران برگزار شود.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران مازندران بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران مازندران بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران مازندران بهداشت و سلامت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران