Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت حجت‌الاسلام صفوی‌شاملو پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف به شرخ زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انالله واناالیه راجعون

درگذشت ناگهانی روحانی‌ جوان و پرتلاش، استاد حوزه و دانشگاه، از موثرین جبهه فرهنگی انقلاب و مدیر موسسه کتابرسان مشهد، برادر جهادی حجت الاسلام مهندس علی صفوی شاملو موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرحوم در طول این سال‌ها به‌عنوان مجری طرح‌های فرهنگی از جمله نذر کتاب و ترویج بهره‌مندی جوانان نسل انقلاب از محصولات ارزشی و فعالیت در گروه‌های جهادی مجاهدت‌های مستمر و مخلصانه‌ای داشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به فعالان گروه‌های جهادی و فرهنگی، دوستان، آشنایان و خانواده معزز ایشان، برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و رضوان الهی و برای خانواده محترم و سایر بستگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف

رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب خانواده محمدباقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات