Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی غیبی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به آخرین آمار مصدومان آخرین چهارشنبه سال در لرستان اظهار کرد: تا ساعت ۲۱ امشب، ۱۳ مورد سوختگی ناشی از حوادث چهارشنبه سوری به اورژانس استان گزارش شده است.

ثبت ۱۳ موردسوختگی تا ساعت ۲۱

وی خاطرنشان کرد: ۱۲ مورد از مصدومان از شهرستان دورود هستند که از ناحیه دست، صورت، پا و چشم آسیب دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس لرستان از انتقال مصدومان به بیمارستان هفت تیر دورود خبر و ادامه داد: مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس، برای ادامه درمان به بیمارستان هفت تیر این شهرستان منتقل شدند.

غیبی همچنین به ثبت یک مورد سوختگی در خرم آباد اشاره و تصریح کرد: این فرد که از ناحیه چشم آسیب دیده است، برای درمان به بیمارستان عشایر خرم آباد انتقال داده شد.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارشنبه سوری حوادث چهارشنبه سوری در لرستان بیمارستان عشایر مهدی غیبی رئیس اورژانس لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر