Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در گلستان، استاندار گلستان، فرمانده سپاه نینوا و دیگر مسئولان استان گلستان در پیام‌های جداگانه ارتحال عالم بزرگوار و مرجع گرامی حضرت آیت ‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در پیامی ارتحال عالم بزرگوار و مرجع گرامی حضرت آیت ‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام آیت اله سید کاظم نورمفیدی به این شرح است: ارتحال عالم بزرگوار و مرجع گرامی حضرت آیت الله علوی گرگانی (قدس سره) موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان در کرسی تدریس شاگردانی را تربیت و در مسند هدایت بسیاری را به مکتب اهل بیت (ع) جذب نمود.

اینجانب این مصیبت را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه ، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و مردم شریف استان گلستان و بیت محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان خصوصاً همسر گرامی  و  فرزندان مکرم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

همچنین استاندار گلستان در پیامی ارتحال حضرت آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی مرجع عالیقدر جهان اسلام را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت علی محمد زنگانه به شرح زیر است: ارتحال عالم جلیل القدر و دانشمند فرزانه حضرت آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی رضوان‌الله علیه موجب تاثر و تالم شد.

حکیم درگذشت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفت تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی ارتحال آیت الله العظمی علوی گرگانی تولیت حرم حضرت معصومه(س): آیت الله علوی گرگانی با مواضع حکیمانه خود همواره حامی و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود

بی تردید نگارستان ایران فقیهی عالی مقام و مرجعی بصیر را از دست داده است که در طول عمر شریف و با برکت خود از محضر اساتیدی، چون آیت الله العظمی بروجردی، آیت الله العظمی امام خمینی، آیت الله حائری، آیت الله سید محمد محقق داماد و آیت الله حاج آقا مرتضی حائری یزدی بهره برد و صد البته شاگردانی توانمند را تربیت نمودند.

مردم انقلابی ایران اسلامی و استان گلستان هرگز منبر‌های دلنشین این مرجع بزرگ شیعیان جهان را از یاد نخواهند برد و فراتر از آن بیش از 60 اثر فقهی چاپی و خطی ایشان روشنگر جویندگان علم و معرفت در تمامی ادوار خواهد بود.

اینجانب ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی رضوان الله علیه را به محضر حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، سلسله جلیله روحانیت و مرجعیت شیعه، بیت معزز ایشان و تمامی مردم داغدار گلستان و ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال غفران الهی برای ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا و حجت الاسلام و المسلمین ایمانی نماینده ولی فقیه درسپاه نینوا هم در پیامی ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفتند.

در متن پیام فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه سپاه نینوا بدین شرح است: إذا مات العالم ثُلم فی الإسلام ثَلمة لا یسدّها شیء إلى یوم القیامة

خبر رحلت ملکوتی عالم فرهیخته و مرجع تقلید شیعیان جهان اسلام ؛ حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانبان شد.

مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی عمری را به تبیین تعالیم مکتب اسلام ناب محمدی در حوزه‌های علمیه گذرانید و فقدان ایشان خسرانی جبران ناپذیر برای دیار دارالمومنین گرگان و ایران اسلامی است.

مردم استان گلستان به‌خصوص شهر گرگان هیچگاه بیان شیوا و سخنان دلنشین این عالم برجسته جهان اسلام را در منابر مختلف از یاد نخواهند برد.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به بیت معزز و معظم ، آحاد مردم  ولایتمدار و مقلدان مومن ایشان ، برای آن مرحوم علو درجات الهی و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت را خواستاریم.

همچنین مجمع نمایندگان استان گلستان، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و گروه های مختلف و احزاب استان هم با صدور بیانیه‌هایی رحلت عالم مرجع حضرت آیت ‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله العظمی علوی گرگانی حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت الله علوی گرگانی نماینده ولی فقیه استان گلستان ارتحال عالم سپاه نینوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بر نقش رسانه‌ها در تبیین جنایات رژیم صهیونیسیتی در غزه و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی، ظهر امروز، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: رسانه در خط‌ّمقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.

او با اشاره به بی‌تفاوتی رسانه‌های صهیونیسیتی و آمریکایی به جنایات غزه، اضافه کرد: این رسانه‌ها حقوق‌بشر، مبانی انسانی و نسل‌کشی در فلسطین را زیر پا گذاشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه رسانه‌ها در جهت‌دهی افکار عمومی نقش مؤثری دارند، تأکید کرد: نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی، توسعه و رواج هنجارهای جامعه انکارنشدنی است.

درویشی با اشاره به تأثیر فضای مجازی و تولید محتوا در عصر کنونی خاطرنشان کرد: ارائۀ محتوای به‌روز و هم‌سو با ارزش‌ها یکی از وظایف رسانه‌ها است.

او با تأکید به اینکه دموکراسی غربی با وقوع جنایات در غزه زیر سؤال رفته‌است، اضافه کرد: ما باید ماهیت واقعی استکبار را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: برخی از شبکه‌های مجازی در آمریکا فیلتر می‌شود، اما رسانه‌های غربی این موارد را منعکس نمی‌کنند و ما باید مراقب باشیم که افکار جوانان به‌سمت استعمارگران گرایش پیدا نکند.

درویشی با نامیدن دنیای غرب به دنیای مدرن وحشی، اعلام کرد: ما نباید به نسخه‌پیچی‌ها استکبار اعتماد کنیم و  باید افکار جامعه را نسبت به این دوگانگی‌ها آگاه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، متذکّر شد: مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.

او با بیان ارزش جایگاه معلم یادآور شد: ارتقای فرهنگ عمومی و پاسداشت حرمت‌ها مدیون حضور معلمان است و نام‌گذاری روز 12اردیبهشت به‌نام روز معلم دلیلی بر اهمیّت جایگاه این قشر در کشور است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد