Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@18:20:20 GMT

۱۳ کشته در حوادث چهارشنبه سوری

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۱۶۶۳

۱۳ کشته در حوادث چهارشنبه سوری

رئیس اورژانس کشور ضمن اعلام اینکه ۲۰ نفر در ICU بستری هستند، گفت: تعداد کشته‌های چهارشنبه سوری به ۱۳ نفر رسید.

به گزارش مهر، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در گفتگو با اخبار ۲۰:۳۰ گفت: تا به این لحظه تعداد مصدومان به ۸۱۴ نفر افزایش پیدا کرده است که از این تعداد ۱۴۲ نفر بستری شده اند، ۲۰ نفر در آی سی یو هستند و متأسفانه ۶۳ نفر دچار قطع عضو شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۲۴۳ نفر آسیب‌های چشمی دیده اند گفت: ۳۴۵ نفر دچار سوختگی با درصدهای متفاوت شده اند.

میعادفر با اشاره به اینکه سال گذشته در پایان حوادث چهارشنبه مجموعاً در کل کشور تعداد ۹ نفر جان باختند گفت: متأسفانه تا به این لحظه تعداد فوتی‌ها به ۱۳ نفر رسیده است و باید اعلام کنم که هم در تعداد فوتی‌ها و هم در تعداد مصدومان با افزایش چشمگیری روبرو هستیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به استان‌هایی که بیشترین آمار مصدومان چهارشنبه سوری را دارند گفت: در صدر استان‌ها، تهران با ۱۴۹ مصدوم قرار دارد و بعد از آن آذربایجان شرقی با ۸۷ مصدوم و آذربایجان غربی با ۶۵ مصدوم جزو استان‌های پر مصدوم هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: چهارشنبه سوری کشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه یک نفر جان باخته است و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک تن از سرنشینان فوت و دو تن دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که اکثریت این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان