Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران از نامناسب بودن خدمات شرکت های بی خطر ساز زباله های عفونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر محمد ابراهیمی ساروی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به سوال خبرنگار ما با اشاره به اینکه در این راستا ۳ شرکت در بهشهر، قائم شهر و تنکابن فعال هستند، اظهار کرد: پروانه فعالیت شرکت مستقر در قائم شهر بعلت تخلف و رعایت نکردن ضوابط و استانداردها توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام اینکه زمینی مناسب برای بی خطرسازی زباله های عفونی در ساری وجود ندارد، از تفاهم با سازمان پسماند برای حل این مساله خبر داد و گفت: در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی و صدور مجوز نهایی، این تفاهم اجرایی می شود.
رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران تاکید کرد: شرکت هایی که ساماندهی زباله های عفونی رو انجام می دهند، رقیب ندارند و این مساله موجب شده، زیاده خواه و انحصارطلب باشند و این موضوع کار را سخت می کند.
ابراهیمی با بیان اینکه ۵۰ درصد شکایات منجر به قصور پزشکی می شود، افزود: امسال ۱۰۷ پرونده در زمینه قصور پزشکی داشتیم و طی شش ماهه گذشته ۲۰۰ پرونده نیز مختومه شد.
وی خاطرنشان کرد: بیماران می توانند شکایات خود را از طریق شماره تماس ۳۳۲۰۱۵۳۳ مطرح کنند.
رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران با اشاره به اینکه ۹۰ درصد جامعه پزشکی از دستگاه کارتخوان استفاده می کنند، از پزشکان خواست دراین رابطه قانونمدار باشند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زباله دامپزشکی زباله های عفونی پزشکی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، شهروز همتی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که در این کنگره، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره و در بخش نمایشگاهی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده و دانش بنیان حضور دارند .

همتی بیان کرد: هرسال کنگره یک رویکرد اصلی دارد ودر سنوات گذشته رویکرد اصلی کنگره کرونا  هوش مصنوعی بوده است، اما امسال نقش ومحوری کنگره، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از کنگره امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش مخاطب شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته