Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهادر عبدالغنی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری بروجن اظهار داشت: تأمین مالی طرح‌های مدیریت شهری، پیگیری برای تصویب نهایی طرح‌های جامع و تفصیلی،  برنامه‌ریزی به‌منظور تدوین برنامه راهبردی پنج ساله و سند چشم‌انداز ۲۰ ساله شهری، برنامه‌ریزی در راستای تدوین طرح جامع ترافیک شهری، پیگیری ویژه تسریع در جذب تسهیلات از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرایی شدن زیرسیستم اتوماسیون اداری برای ثبت رأی‌های کمیسیون‌های شهرداری، پیگیری به‌منظور جذب سرمایه‌گذار و اجرای طرح‌های درآمد پایدار شعری، پیگیری در راستای تخصیص اعتبار و تأمین قیر مورد نیاز مختص آسفالت معابر سطح شهر، رایزنی برای تأمین اعتبار مورد نیاز خرید تجهیزات آتش‌نشانی مانند نردبان ۳۲ متری، پیگیری اجرای طرح جامع گردشگری تفریحگاه سیاسرد، تجهیز کارخانه آسفالت به مخزن بتنی، تلاش به‌منظور تأمین نیروی کافی چارت شهرداری، تأمین نیروی انسانی بخش اداری شورای اسلامی براساس قوانین مصوب، تسریع در رفع مشکلات شهرک الهیه جزو اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در بروجن باشد.

عبدالغنی همچنین در نشست با سرپرست و تعدادی از مدیران سازمان‌های وابسته به شهرداری شهرکرد تاکید کرد: بهره‌گیری از تجربه‌های استانی، ایجاد هم‌افزایی در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تبادل نظر در ارتقای عملکرد شهرداری نقش‌آفرینی می‌کند.


وی افزود: شهرداری‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت مراکز آموزش عالی و بخش خصوصی، آموزش توسعه کسب‌ و کارهای کوچک و جدید و کارآفرینی را در میان مشاغل خُرد شهری گسترش دهند و زمینه مشارکت گسترده آن‌ها در بازار سرمایه و فعالیت‌های مالی را فراهم کنند.

عبدالغنی برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و خیرین را ضروری اعلام و تصریح کرد: با هم‌فکری و همکاری شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی، استانداری، سایر دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی اقدامات لازم برای اطلاع‌رسانی، بازاریابی، تبلیغات و فروش راحت محصولات و خدمات، ایجاد فضاهایی به‌منظور ارائه تولیدات و صنایع ناشی از کسب‌وکارهای کوچک در شهرها و سامان‌دهی بازارچه‌ها و دست‌فروشان با اتکا به ظرفیت‌های مدیریت شهری در راستای تولید انجام شود.

وی یادآور شد: برای گسترش زنجیره عرضه محصولات کشاورزی، دسترسی آسان‌تر شهروندان و کاهش قیمت تمام شده این تولیدات از طریق ایجاد و توسعه بازارهای عرضه میوه و فرآورده‌های کشاورزی در شهرها با هدف اجرای سیاست‌های رییس‌جمهور مبنی بر اولویت اجرای برنامه‌های تامین معیشت آحاد مردم در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست شهرداری شهرکرد نیز گفت: خرید نردبان بلند آتش‌نشانی، تخصیص سهمیه قیر به نقاط ناکارآمد و فرسوده، خرید ماشین‌آلات پسماند، راه‌اندازی بازارچه میوه در نقاط مختلف شهر از برنامه‌های مهم این شهرداری است.

عبدالصادق نجفی ارائه آموزش‌های مرتبط با تفکیک پسماند به شهروندان را ضروری اعلام و تصریح کرد: یکی از اقدامات شهرداری‌ها به‌ویژه در مرکز استان تفکیک زباله در مبدأ است که آموزش شهروندان در این حوزه با هدف تفکیک در مبدأ بایستی تقویت شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها شهرداری بروجن چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری بروجن چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد شهرداری بروجن چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد مدیریت شهری شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مرتضی نصوحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در هشتمین نشست شهراندیشان با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» اظهار کرد: هشتمین نشست شهراندیشی با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» برگزار می‌شود، درباره این موضوع پروژه‌ای انجام شد که ارائه می‌شود.

وی افزود: پیگیری باشگاه شهر اندیشان را در دست انجام داریم تا در مجموعه شهرداری و در واقع در شهر نهادینه شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

کد خبر 749810

دیگر خبرها

  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری