Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند از استقرار مأموران انتظامی در ۲۵۴ نقطه آسیب‌خیز در تهران خبر داد و گفت: هفته پر کاری برای نیروی انتظامی به دلیل چهارشنبه سوری، پنج شنبه آخر سال، میلاد امام زمان (عج)، دربی و عید نوروز پیش‌رو داریم؛ اما مجموعه نیروی انتظامی از آمادگی صد درصدی برخوردار هستند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به تقسیم تهران به چهار پهنه قرارگاه انتظامی خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۴ امروز پرسنل نیروی انتظامی در ۲۵۴ نقطه آسیب‌خیز شهر تهران مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توقیف خودروهای مساله‌دار بیان کرد: بعد از تعطیلی ادارات و مؤسسات به شعب بانک‌ها اعلام کرده‌ایم تا از ظرفیت حراست خود استفاده کرده و دوربین‌های کنترلی خود را فعال کنند تا در صورت بروز حادثه به سرعت اطلاع‌رسانی انجام شود.

هداوند با اشاره به استقرار نیروی انتظامی در بوستان‌ها، پارک‌ها و اماکن عمومی گفت: مأموریت ما در کارگروه نیروی انتظامی ایزوله کردن سایت‌های حادثه است.

کد خبر 5448122

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث چهارشنبه سوری نیروی انتظامی حمید هداوند شهرداری تهران حوادث چهارشنبه سوری نوروز 1401 شورای شهر تهران چهارشنبه سوري آموزش و پرورش قوه قضاییه سفرهای نوروزی شهرداری آتش نشانی مهدی چمران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گردشگری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی