Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@18:50:46 GMT

مالک متمول پاریس محروم می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۲۲۷۹

مالک متمول پاریس محروم می‌شود؟

حذف پاری سن ژرمن به دست رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موجی از انتقادات را در پاریس به‌همراه داشت، از لئو مسی که رسانه‌های مختلف پس از بازی در برنابئو به آن اشاره کردند تا نیمار، ستاره‌ای که با عملکردی دور از انتظار در پارک دو پرنس ناامیدی هواداران پاری سن ژرمن را رقم زد.

اکنون ناصر الخلیفی جدیدترین فردی است که مورد خشم هواداران پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه‌ای که امروز منتشر شد هواداران افراطی پی‌اس‌جی قصد دارند تا در بازی اخیر تیم‌شان مقابل بوردو نارضایتی خود را نسبت به مرد قطری نشان دهند.

الخلیفی که این شکست را ناشی از اشتباه داور برای عدم تشخیص خطای کریم بنزما روی دوناروما دروازه‌بان PSG می‌دانست، بلافاصله پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، صندلی خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ترک کرده و با عصبانیت به سمت رختکن داوران رفته است تا از او دلیل خطا نگرفتنِ حرکت بنزما را جویا شود، اما طبق ادعای خبرنگار شبکه موی استار رئیس قطری پاری‌سن‌ژرمن به‌حدی خشمگین بوده که از اتاقی دیگر متعلق به یکی از کارمندان باشگاه رئال مادرید سر در می‌آورد و بعد از آنهم به زحمت او را از محل خارج می‌کنند.

این اتفاق باعث شده تا حالا الخلیفی مالک و لئوناردو مدیرورزشی پاری سن ژرمن در آستانه محرومیت قرار بگیرند.

بر اساس گزارش اکیپ، قرار است کمیته انضباطی فیفا در تاریخ ۲۹ مارس (دو هفته بعد) تشکیل شود تا به موضوع اعتراض تند این دو رسیدگی شود و آنطور که رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند، نتیجه این جلسه محرومیت مالک و مدیرورزشی پاریسی‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مخالفت یحیی با نظر فنایی بر سر دروازه‌بان فیکس سرخ‌ها در دربی از ماجرای علی کریمی و آجورلو سر در نیاوردم! طارمی در پرتغال استاد پنالتی شد/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1613010

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس