Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین پاکیزه منش معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بر اثر انفجار یک خودروی سمند سورن در کمربندی شمالی ورامین متأسفانه سه نفر مصدوم شدند که علت این انفجار و آتش سزی وجود مواد محترقه در این خودرو بوده است.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه با عملکرد تیم عملیاتی سازمان، اطفا حریق شد و افراد مصدوم از طریق عوامل اورژانس به بیمارستان ۱۵ خرداد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: بر اثر انفجار یک واحد مسکونی واقع در یکی از مناطق ورامین، به علت جاسازی مواد محترقه در منزل دو کودک ۱۳ و ۱۴ ساله دچار مصدومیت شدند که کودکان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

پاکیزه منش گفت: متأسفانه تاکنون طبق گزارشات و اعزام تیم عملیاتی به محل حادثه، ۵ نفر مصدوم داشتیم و خوشبختانه امسال هیچ گونه فوتی در ورامین نداشتیم.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه بیان کرد: امسال برای اولین بار، ۱۳ هزار بروشور نکات ایمنی در نمازهای جمعه ورامین و خیرآباد و همچنین در مدارس و مکان های پر تردد توسط سازمان آتش نشانی در ورامین توزیع شده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری ورامین گفت: همچنین تعداد ۷ دستگاه موتور سیکلت و ۳ دستگاه خودرو سنگین عملیاتی و همچنین مابقی خودروها در ایستگاه ها به طور کامل به حال آماده باش، تا پایان سال برای جلوگیری از حوادث ناگوار در سطح شهر مستقر هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: ورامین چهارشنبه سوری انفجار خودرو سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند