Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: دربی 98 جذاب خواهد شد.

جواد شیرزاد، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط استقلال پیش از دربی اظهار داشت: استقلال امسال از لحاظ روحی- روانی و فنی شرایطش عالی است. چندباری هم که مصاحبه داشته‌ام گفته که مجیدی توانسته حواشی تیم را جمع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین نکته امسال ثبات مدیریتی است و آجرلو توانسته تمام امکانات را فراهم کند تا سرمربی دغدغه‌ای نداشته باشد و با تمرکز به کارش بپردازد. خودم چند سال با آقای آجرلو کار کرده‌ام و او را می‌شناسم.

مدافع چپ اسبق آبی‌ها پیش‌بینی خود از دربی را اینگونه بیان کرد: دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد و هیچ‌وقت به جایگاه تیم‌ها هم ارتباطی نداشته. بارها شده تیم ضعیف‌تر نمایشی بهتر داشته است. همه‌چیز بستگی به روز بازی و سوت داور دارد که از همان ابتدا جریان چگونه پیش می‌رود. من حس می‌کنم دربی خوبی در پیش باشد زیرا هر دو تیم می‌خواهند ثابت کنند تیم بهتری داشته‌اند و برتر از رقیب هستند و بنابراین دربی 98 جذاب خواهد شد.

شیرزاد درباره تفاوت‌های این دربی با دربی زمان خود گفت: دربی های زمان ما با فعلا به نوبه خود تفاوت‌هایی داشته. هم بخاطر تغییرات فوتبال در این سال‌‌ها و هم بخاطر شرایط بازیکنان. قطعا آن زمان با این روزها فرق داشت. همان نکات فنی و علمی در فوتبال را مهم‌ترین تفاوت دربی یک دهه پیش تا امروز می‌دانم. مربیان فعلی جوان‌تر هستند و جسورتر و این خودش مهم‌ترین است.

وی درباره خاطرات خود از دربی عنوان کرد: دربی هم یک بازی فوتبال است و احتمالا دو ساعت بعد همه چیز از خاطر هواداران فراموش می‌شود. حتی ممکن است به دلیل زوم بیش از حد روی این بازی، اصلا جذاب نشود و نتیجه عکس بدهد. مسائل فنی همواره پشت حواشی می‌ماند. استقلال باید بداند بردن یا باختن در این دربی پایان کار نیست و پس از آن هم زندگی ادامه دارد. تمرکز باید اینگونه باشد که این بازی هم مانند بازی‌های دیگر است و باید به مسائل فنی پرداخت. متاسفانه قبل از دربی بیشتر به حواشی پرداخته می‌شود که فلان بازیکن چه کرد و چه کسی قهر کرد. امیدوارم بیشتر به سمت مسائل فنی برویم.

بهترین خاطره شیرزاد از دربی چیست؟ او اینگونه پاسخ داد: بهترین خاطره بنده برد در چهار بازی پیاپی و معروف است که برای من بسیار شیرین است. در دربی پنجم از زمانی که هواداران شروع به تشویق سرمربی کردند و لقب جدید به سرمربی داده شد همه چیز تغییر کرد. انگار همه جوگیر شدند و متاسفانه آن نتیجه رقم زده شد. آن دربی هم در خاطر من مانده است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استقلال بازی فوتبال استقلال جواد شیرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر بعد از جدایی پرماجرایش در تابستان در نیم فصل به پرسپولیس برگشت و با حضور او، شهاب زاهدی و نبیل باهویی از این تیم جدا شدند تا او تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس باشد.

عیسی در این مدت عملکرد خوبی داشته و روز گذشته مقابل آلومینیوم گل‌های دوم و چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند و می‌توانست باعث صعود تیمش شود که اتفاقاتی غیرمنتظره در اراک رخ داد.

آل کثیر طی ۸ بازی در لیگ برتر ۴ گل به تراکتور، فولاد، ملوان و صنعت نفت آبادان زده و در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و آلومینیوم نیز سه گل زده تا در مجموع هفت گل در این فصل با لباس پرسپولیس زده باشد.

شهاب زاهدی که در حال حاضر در لیگ ژاپن بازی می‌کند ۶ گل در لیگ و یک گل در لیگ قهرمانان زده بود.

عیسی حالا با ادامه روند گلزنی‌هایش می‌تواند برترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر نیز بشود. او برای این ماموریت ۶ بازی حساس را پیش روی خود دارد که این هفته باید در مصافی جذاب مقابل هم‌تیمی‌های سابقش در سپاهان قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم