Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عبدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه مبارزه بی امان با اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در دستور کار پلیس است، اظهار کرد: امسال ۷ تُن و ۵۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و تعداد ۵ هزار و ۷۴۰ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در طی این مدت ۲۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان متلاشی و تعداد ۷ هزار و ۵۹۵ پرونده تشکیل در خصوص مواد مخدر تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شده که نسبت به مدت مشابه سال ۳۱ درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متلاشی شدن ۳۲۹ باند سرقت در آذربایجان شرقی

 ارشدترین انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: در حوزه مبارزه با سرقت در سالجاری تعداد ۳۰۵ باند سرقت نیز توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و متلاشی شده و تعداد ۸۹۲ سارق سابقه دار دستگیر شده است.

وی با اشاره به کشف ۷۳ درصدی سرقت های وقوع یافته در استان اظهار داشت: اما آمارها نشان از افزایش ۹ درصدی سرقت های مهم و ۲۱ درصدی سرقت های خرد حکایت دارد که نیاز هست پیشگیری اجتماعی و افزایش مشارکت مردمی در بحث پیشگیری از سرقت ها مدنظر باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی حسین عبدی فارس تبریز توزیع کننده مواد مخدر پلیس آگاهی سرقت سارق تریاک مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۶۷ راس دام در استان شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این رابطه شش دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ راس دام کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه