Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:30:15 GMT

پرتاب نارنجک در زرندیه موجب مرگ جوان ۲۶ ساله شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۲۵۱۲

پرتاب نارنجک در زرندیه موجب مرگ جوان ۲۶ ساله شد

ایسنا/مرکزی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ساوه گفت: پرتاب نارنجک در شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه موجب مرگ جوان ۲۶ ساله شد.

بهرام صیدی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: بر اثر پرتاب نارنجک به سمت یک موتورسوار و سرنشین  راکب آن که یک جوان ۲۶ ساله بود به شدت مصدوم و دچار ضربه مغزی شده و به همراه سرنشین موتور سیکلت که از ناحیه سر دچار سوختگی شدید شده بود، توسط نیروهای اورژانس به  بیمارستان شهید مدرس ساوه اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل شدت جراحت وارده به راکب موتورسیکلت و ضربه مغزی شدید، تلاش کادر درمان این بیمارستان برای نجات او نتیجه بخش نبوده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه در ادامه گفت؛  امشب ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با چهارشنبه آخر سال ۱۰ مصدوم تا ساعت ۲۳:۳۰ به بیمارستان های  شهید مدرس و چمران ساوه مراجعه کرده اند.
وی افزود: از این تعداد دو تن از مصدومان توسط تیم های عملیاتی اورژانس ساوه و زرندیه به بیمارستان شهید مدرس منتقل شدند.
صیدی بیان کرد، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه امشب همزمان با چهارشنبه آخر سال با ظرفیت کامل و تیم های پشتیبان و فعال بودن مرکز هدایت عملیات بحران (EOC) ضمن ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، رصد و ارائه گزارش آمار حوادث امشب را در دو سامانه EOC  و MCMC به صورت برخط (آنلاین) به مرکز هدایت بحران وزارت بهداشت بر عهده داشت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهارشنبه سوري مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی گذاشته می‌شود که متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربان وی، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد این بانو برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان بابت همراهی بسیار خوب آنها و خاطرنشان کرد: این ۱۱۷ همین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است و همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

کد خبر 6092721

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله