Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، نماینده دائم ایران در سازمان ملل ادامه داد: در عین حال باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از این نقض حقوق اولیه انسانی مسلمانان انجام دهیم. برای اعضای سازمان ملل متحد بسیار مهم است که علیه اسلام‌هراسی، از جمله اقداماتی نظیر ممنوعیت سفر مسلمانان، ممنوعیت حجاب، ممنوعیت نمادهای مسلمانان و استفاده نفرت‌انگیز از اصطلاحات جاهلانه ای مانند «تروریسم اسلامی» هم صدا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت اعتقاد راسخ ما این است که تروریسم در همه اشکال و مظاهر آن نمی تواند و نباید با هیچ دین، ملیت، تمدن یا گروه قومی ارتباط داده شود.

جمهوری اسلامی ایران حمایت کامل خود از ابتکارات سازمان همکاری اسلامی برای مبارزه با اسلام هراسی، به ویژه نامگذاری پانزدهم مارس به عنوان روز جهانی مبارزه با اسلام هراسی توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد را اعلام می کند. با گرامیداشت این روز می‌توانیم درک جهانی بهتری از اسلام و احکام اسلامی ایجاد کنیم و از طریق مجمع عمومی سازمان ملل پیام همبستگی و همکاری بین‌المللی را به همه جهان ارسال کنیم.

روانچی اظهار کرد: ایران از تصویب اجماعی پیش نویس قطعنامه مقابله با اسلام هراسی توسط مجمع عمومی استقبال می کند. این قطعنامه عزم ما را برای مقابله موثر و سازنده با اسلام هراسی به عنوان یکی از چالش های اصلی جامعه بین المللی نشان می دهد. ما از همه کشورهای عضو ملل متحد می خواهیم مسئولیت های خود را در این خصوص انجام داده و با عمل به تعهدات قانونی خود، به پیشبرد ارزش های مشترک همزیستی مسالمت آمیز، مدارا و درک متقابل در سرتاسر جهان کمک نمایند.

منبع: ایسنا اخبار مرتبط ۱۲:۳۶:۲۵ توییت تخت‌ روانچی و تاکید بر اتکا به اراده مردم ۰۷:۰۷:۵۲ تحریم ها نقض آشکار حقوق بشر است ۱۱:۱۱:۵۶ حق رای ایران در سازمان ملل دوباره فعال شد ۰۸:۳۳:۲۹ تخت‌ روانچی: حق رای ایران از روز دوشنبه احیا می‌ شود ۰۸:۴۶:۱۰ ایران حق رای در سازمان ملل را پس گرفت ۰۱:۲۲:۳۰ امیدواریم تعلیق حق رای ایران در سازمان ملل به زودی رفع شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو سازمان ملل متحد مسلمانان مجید تخت روانچی سازمان همکاری اسلامی اسلام هراسی روز جهانی اسلام هراسی تروریسم اسلامی اسلام هراسی سازمان ملل حق رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

سخنگوی قوه قضاییه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه قضاییه، درباره اینکه با توجه با اعلام بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور، آیا تصمیم جدیدی در این باره گرفته شده است؟ گفت: رای این پرونده در سال ۹۵ از شعبه ۳۸ دیوان عالی صادر شد و پیش بینی شده بود که در صورت استرداد اموال و جبران خسارت وارده و اظهار ندامت و توبه محکوم علیه می‌تواند استحقاق برخورداری از تخفیف و عفو شود.

وی افزود: با توجه به همکاری‌هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی‌ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد و از ریاست قوه در اجرای دادنامه درخواست شد و با تایید ایشان و موافقت رهبری ایشان حکم اعدامش نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

دیگر خبرها

  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • ایروانی: شروع‌کننده جنگ علیه اسرائیل نبودیم
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد