Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون امور جوانان وزارت ورزش‌ و جوانان از نپرداختن فضای فرهنگی و رسانه‌ای کشور به شخصیت‌های تبلیغی در حوزه ازدواج انتقاد کرد.

وحید یامین‌پور در همایش رویداد ملی‌ هم‌آهنگ که دیروز، ۲۴ اسفند، در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تنها بخشی از دولت محسوب می‌شود که متولی فعالیت‌های ترویجی، تبلیغی و میدانی در حوزه تسهیل ازدواج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر نهادها در زمینه پرداخت تسهیلات و یا تولید محصولات هنری فعالیت دارند. حمایت از حوزه ازدواج و ترویج سبک زندگی اسلامی در معاونت امور جوانان تکلیف شده است.

وی افزود: همکاران ما در امور جوانان باید فعالیت‌های گروه‌های مردمی و تشکل‌های مردم‌نهاد را برای به سرانجام رساندن اهداف خود هماهنگ و یکپارچه کنند. درست است که اعتبارات چندانی برای حمایت از این دست پروژه‌ها نداریم اما اولویت امور جوانان وزارت ورزش فعالیت‌های ترویجی، تبلیغی و مشاوره‌ای در حوزه ازدواج و کاهش طلاق است. سالانه بالغ بر ۷۰۰۰ کارگاه در این زمینه برگزار می‌شود چون لازم است کیفیت مشاوره‌ها افزایش پیدا کرده و بهبود یابد. در حال حاضر کیفیت روند کنونی چندان مطلوب نیست.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در این راستا گروه‌های تبلیغی و تشکل‌های طلبه‌ای در سراسر کشور باید شناسایی شده و مورد حمایت قرار گیرند. بر همین اساس ما همکاری خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی داریم. هم‌اکنون این ۲ مجموعه به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده‌اند.

یامین‌پور گفت: جهاد تبیین مبتنی بر ابلاغ دستورالعمل‌ها نیست بلکه مبتنی بر گفت‌وگو است. اگر در موقعیت تبلیغ قرار بگیرید، اثربخشی به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. مخاطب ما گفت‌وگو محور است. نقطه عطف جهاد تبیین فعالیت هنری تببین است.

وی اضافه کرد: گاهی با یک جمله در یک فیلم سینمایی و یا سریال گفتمانی باعث فروپاشی بنیان خانواده می‌شود. گفتمان یک میهمان در یکی از برنامه‌های شبکه نسیم در بیان دلیل عدم ازدواج خود ۱۰۰ سال کار تبلیغی ما را هدر داد. جملاتی که در فضای فرهنگی و رسانه‌ای گفته می‌شود، گاهی توان تخریبی‌اش به اندازه ۱۰۰ سال فعالیت تبلیغاتی ماست.

وی ادامه داد: جای خالی شخصیت‌هایی در تلویزیون و سینما مانند دختری که زود ازدواج کرده و افتخارش همسرداری و فرزندپروری است یا پسری که افتخارش حمایت از همسرش و خانواده‌اش است، احساس می‌شود. این شخصیت‌ها در کدام فیلم و داستان در نیم‌قرن اخیر خلق شده‌اند؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی صداوسيما ازدواج فضای فرهنگی استانی ورزشی امور جوانان وزارت ورزش حوزه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟