Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@02:14:17 GMT

متفاوت‌ترین سلبریتی‌ها در شبکه افق

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۲۶۲۲

متفاوت‌ترین سلبریتی‌ها در شبکه افق

ویژه برنامه «سین هشتم» با اجرای صابر خراسانی و حسین رفیعی و با محوریت چهره‌های قهرمان اما گمنام، در آستانه سال جدید روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، طی سال‌های اخیر حضور چهره‌های کمتر دیده شده به جای سلبریتی‌های مشهور، در برنامه‌های تلویزیونی رونق گرفته و شبکه‌های مختلفی، برنامه‌هایی را با حضور این افراد روی آنتن برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سین هشتم» از جمله این برنامه‌هاست که سال گذشته با اجرای صابر خراسانی و مرحوم علی سلیمانی و به مناسبت سال جدید پخش شد و توانست جزو 6 برنامه پرمخاطب سیما باشد؛ امسال هم این برنامه با حال و هوایی متفاوت و در پنج قسمت به صورت زنده روی آنتن می‌رود در حالیکه حسین رفیعی جایگزین سلیمانی شده که امسال و به خاطر بیماری کرونا درگذشت.

سین هشتم چهار شب انتهایی امسال ساعت 21 تا 24 پخش می‌شود و ویژه برنامه تحویل سال هم از ظهر روز یکشنبه 29 اسفندماه آغاز می‌شود و تا بعد از تحویل سال ادامه خواهد داشت.

هر برنامه شامل چند آیتم مختلف و چند مهمان است، مهمان‌هایی که هر کدامشان قصه خاص خودشان را دارند و روایت‌گر ماجرایی هستند که می‌تواند برای مخاطبان، جالب، عبرت‌آموز و البته هیجان‌انگیز باشد زیرا آنها نه اشخاصی مشهور به سبک و سیاق سلبریتی‌های معمول، بلکه قهرمانانی گمنام در بین ما هستند و ممکن است آنها را پیش از این دیده باشیم ولی حالا با نگاه متفاوت شبکه افق، بار دیگر پای حرف‌هایشان می‌نشینیم. بخشی از این برنامه هم به گفت‌وگو با خانواده شهدا اختصاص دارد.

اجرای برنامه هم بر عهده صابر خراسانی و حسین رفیعی است که پیش از این در برنامه «به عشق محمد»، تجربه موفقی از اجرای مشترک با هم داشتند.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تحویل سال خانواده عشق تحویل سال خانواده عشق برنا برنامه شبکه افق سین هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۵ کشور در نمایشگاه کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون نمایشگاه کتاب، با بیان اینکه امسال بیش از ۲۵ کشور حضور فعال دارند ، گفت: برای تحقق عدالت فرهنگی، برنامه‌ریزی کردیم هر ایرانی از هر نقطه‌ای در کشور با ورود به سامانه مجازی نمایشگاه، با تخفیف کتاب بخرد و به‌صورت رایگان درب منزلش تحویل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران پیرامون نمایشگاه کتاب با بیان اینکه امسال بیش از ۲۵ کشور حضور فعال دارند، اظهار کرد: برای تحقق عدالت فرهنگی، برنامه‌ریزی کردیم هر ایرانی از هر نقطه‌ای در کشور با ورود به سامانه مجازی نمایشگاه، با تخفیف کتاب بخرد و به‌صورت رایگان درب منزلش تحویل بگیرد.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه پیش بینی شده تا یک تفرجگاه فرهنگی برای خانواده‌ها باشد از شاهنامه فردوسی تا پویش‌های متفاوت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به موضوع حج عمره با بیان اینکه بیش از ۸۷ هزار زائر ایرانی در حج تمتع امسال حضور دارند، خاطرنشان کرد: دولت مردمی قصد دارد مسئله عدم اعزام عمره گذاران را حل کند؛ بخش قابل توجهی از علاقه‌مندان که در صف بودند به حج مشرف شدند و تعدادی دیگر نیز اعزام خواهند شد.

اسماعیلی یادآور شد: از ۲۸ اردیبهشت اعزام به حج واجب را خواهیم داشت.

این خبر درحال تکمیل است...

کد خبر 751681

دیگر خبرها

  • تدارک شبکه‌های تلویزیونی در دهه کرامت
  • سریال ۸۷ به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در دهه کرامت
  • برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت»
  • تلویزیون بی‌خیال گربه‌های عیاری شد؟ بازگشت «۸۷ متر»
  • حضور بیش از ۲۵ کشور در نمایشگاه کتاب
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۹‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک