Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان  مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: برای تامین سفرهای دریایی ایمن و بدون حادثه انتظار می‌رود تمامی ۱۴ ارگان عضو ستاد طرح تسهیل سفرهای نوروزی تا پایان طرح براساس دستور العملها و صورتجلسات که در جلسات مشترک مصوب شده حضوری فعال داشته باشند.

علی رضا محمدی کرجی ران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته به دلیل شرایط متاثر از اپیدمی ویروس کرونا، طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه نوروز انجام نشد و امسال خوشبختانه شرایط متفاوت است و اجرای این طرح  با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا می بایست با رعایت همه دستور العمل های نظارتی و بهداشتی به نحو مطلوب برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر افزایش ایمنی در پایانه ها، شناورها و مسیرهای تردد دریایی  ادامه داد: بمنظور اجرای این طرح تلاش‌ها از  شهریور ماه امسال آغاز و دورهای آموزشی و آماده سازی شناورها و پایانه ها آغاز و می بایست با استمرار امور نظارتی و رعایت شیوه نامه های ابلاغی در جهت تامین ایمنی و سلامت سفر ها از تمام امکانات تجهیزاتی و لجستیکی  بهره برد.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد: برای تامین سفرهای دریایی ایمن و بدون حادثه انتظار می‌رود تمامی ۱۴ ارگان عضو ستاد طرح تسهیل سفرهای نوروزی تا پایان طرح براساس دستور العملها و صورتجلسات که در جلسات مشترک مصوب شده حضوری فعال داشته باشند.

محمدی کرجی ران خطاب به تمامی اعضای ستاد تسهیل یادآور شد: یکی از مضوعات مهمی که می تواند لحظات خاطره انگیزی را برای هموطنان رقم بزند علاوه بر اطمینان از ایمنی سفر اجرای برنامه های فرهنگی و برخورد محترمانه با مسافران است.

 وی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در موضوع جهاد تببین، یکی از موضوعات مهم در زمان اجرای این طرح توجه به مسائل فرهنگی و آموزشی به گردشگران دریایی است که می توان از توان روحانیون جوان نیز در فعالیت‌ها بهره گرفت.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان همچنین بر مدیریت بهره وری از اسکله ها و شناورها تاکید و ادامه داد: لازم است مدیران بنادر استان نسبت به رفع  کمبودها و کاستی احتمالی با برگزاری جلسات با سایر ادارات و ارگان های دست اندرکار اقدام و ماحصل پیگیری های خود را به دبیرخانه ستاد  گزارش نمایند.

به گزارش ایسنا، طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۱ از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح تسهیل سفرهای سفرهای دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مجتبی حمزه نژاد گفت: دریا بعدازظهر با افزایش سرعت باد جنوب غربی، شمال غربی در محدوده سی کیلومتر بر ساعت متلاطم خواهد شد و توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را در نظر داشته باشند.

وی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی و شمالی خلیج فارس توصیه می‌شود تردد کشتی‌های تجاری به مقاصد بوشهر و خوزستان با احتیاط انجام شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: آسمان استان صاف تا کمی ابری هوا همراه با غبار محلی، در بعدازظهر و شب در مناطق غربی استان و جزایر غربی با افزایش ابر پیش بینی می‌شود و احتمال رگبار پراکنده باران در برخی از مناطق استان دور از انتظار نیست.

حمزه نژاد گفت: چهارشنبه تا جمعه این هفته بر شدت باد شمال غربی در مناطق دریایی استان اضافه خواهد شد و با مواج شدن دریا، اختلال در تردد‌های دریایی نیز پیش بینی می‌شود.

وی گفت: از لحاظ دمایی نیز چهارشنبه و پنجشنبه افزایش دمای بیشینه در بیشتر مناطق پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد