Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سعادت طرقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان هر دانشگاه و شهرستان می‌تواند اطلاعات مناسبی از شرایط آن منطقه را در اختیار قرار دهد.

معاون آموزشی و پژوهی مجتمع آموزش عالی اسفراین ادامه داد: از این رو سعی می‌شود این آمار به صورت سالانه ارائه شود.

وی افزود: طبق اعلام وزارت علوم، در مقطع کاردانی رشته‌های کشاورزی، مهندسی مواد، مکانیک و عمران بیشترین آمار اشتغال را داشتند و در بین مقطع کارشناسی این شاخص به رشته‌های دامپزشکی، دامپروری، تربیت بدنی، حسابداری و شیمی تعلق داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادت گفت: مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در مقطع کاردانی با ۹۱ درصد بیشترین آمار اشتغال فارغ‌التحصیلان را در بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور داشته است.

معاون آموزشی و پژوهشی مجتمع آموزش عالی اسفراین گفت: فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین رتبه دهم از نظر اشتغال را در بین فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور داشته‌اند.

وی در انتها گفت: از سال ۹۶ طرح کار کردن در صنعت حین تحصیل توسط این دانشگاه برای دانشجویان راه اندازی شد که در آینده اثرات آن را بر میزان افزایش اشتغال فارغ‌التحصیلان خواهیم دید.

کد خبر 5440350

منبع: مهر

کلیدواژه: اسفراین دانشگاه بجنورد اشتغال بیکاری فارغ التحصیلان بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری نوروز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه چهارشنبه آخر سال اردوهای راهیان نور گرگان سفر استانی شیوع کرونا عکس استانها ایلام اشتغال فارغ التحصیلان مجتمع آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان

دفتر عمومی ریاست‌الوزراء اعلام کرده که در بیست و یکمین نشست کابینه طالبان روی ایجاد مجتمع(کمپلکس) های زراعتی در ولایات بلخ، ننگرهار و هرات گفتگو شده‌است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای گفت که بیست‌ و یکمین نشست کابینه به سرپرستی ملا محمد حسن آخند، رئیس الوزرای  حکومت سرپرست  برگزار شد.

در این نشست در مورد پروسس، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه زغال سنگ در ولایت‌های پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار و کندهار گفتگو و به وزارت زراعت وظیفه سپرده شد تا به منظور پیش‌برد امور آن، زمین مخصوص را تصفیه و بعد از حکم مقام عالی ریاست، کار عملی آن را آغاز کند.

همچنین در این نشست، طرح وزارت زراعت پیرامون ایجاد ۶ مجتمع(کمپلکس) زراعتی در ولایت‌های بلخ، ننگرهار، هرات به معاونیت اقتصادی سپرده شد تا پس از بررسی و تاییدیه آن، به مقام عالی ریاست با هدف منظوری ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور