Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: بر اثر انفجار خودروی حاوی نارنجک دستی در کاشمر چهار نفر مصدوم شدند.

امیر نژادرحیم در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در این حادثه ناگوار که شب گذشته، ۲۴ اسفند، در بلوار سید مرتضی به وقوع پیوست، چهار جوان مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: خودروی در حال حرکت این افراد که با خود نارنجک دستی همراه داشتند، منفجر و آسیب شدید به آنان و خودرو وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر اضافه کرد: پس از اعلام حادثه بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام و نسبت به خارج کردن سرنشینان و خاموش کردن آتش اقدام نمودند.

در همین خصوص روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر به ایسنا گفت: پس از وقوع حادثه بلافاصله تمام مصدومان این حادثه با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

امیر افشار افزود: بر اثر این انفجار که داخل خودرو به وقوع پیوست، نیروهای اورژانس کاشمر به چهار مصدوم با سنین ۲۷، ۲۱، ۱۸ و ۱۶ ساله امدادرسانی کردند.

وی گفت: یک نفر از مصدومان این حادثه دچار ۲۰ درصد سوختگی و سه مصدوم دیگر دچار ۱۰ درصد سوختگی شدند.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر اظهار کرد: اکنون مصدومان تحت نظر پزشکان قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها چهارشنبه سوري کاشمر خبرهای شهرستان کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند