Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:08:49 GMT

حوادث چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر ۱۸ مصدوم در پی داشت

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۳۱۲۲

حوادث چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر ۱۸ مصدوم در پی داشت

عبدالرحیم دادجو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آمار مصدومین چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش نداشته است.

وی تصریح کرد: آمار مذکور ناشی از حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال در استان بوشهر اعم از اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی و مراکز بهداشتی ۱۸ نفر است که از این تعداد آن‌ها ۱۶ نفر آقا بودند و بیشترین سن درگیر بین شش تا ۱۸ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادجو افزود: آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی در میادین و نقاط پرتراکم شهر، جهت امدادرسانی سریع به مصدومین از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند سال جاری لغایت پایان تجمعات همان روز مستقر شدند.

وی بابیان اینکه کمی تفکر، ما را از خطرات حفظ می‌کند، اضافه کرد: استعداد ناوگان آمبولانس در شهرهای استان بوشهر برای سریع‌تر رسیدن به محل حادثه در روز ۲۴ اسفند جاری افزایش یافت.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: آموزش نحوه برخورد با مصدومین احتمالی حوادث مراسم شب چهارشنبه آخر سال (پزشکان، پرستاران، مرکز ارتباطات و تمامی پرسنل عملیاتی اورژانس ۱۱۵) با تأکید بر مدیریت مصدومین دچار تروما و سوختگی انجام گرفت.

دادجو خاطرنشان کرد: کلیه مراکز درمانی جهت پذیرش مصدومین احتمالی از تاریخ اول اسفند لغایت ۲۹ اسفند در آماده‌باش کامل هستند و فضای کافی برای حضور مصدومین احتمالی و دپوی اقلام مصرفی و غیر مصرفی مرتبط با اورژانس مراکز درمانی ایجاد شده است.

وی یادآور شد: بنا به دستورالعمل مراسم چهارشنبه آخر سال ۴۰۰ جلسه هماهنگی بین بخشی معاونین درمان، بهداشت و رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و سایر ارگان‌های دخیل در این امر (آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و …) برگزار شد.

کد خبر 5448218

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی آمبولانس بوشهر حوادث چهارشنبه سوری اورژانس بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری نوروز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه چهارشنبه آخر سال اردوهای راهیان نور گرگان سفر استانی شیوع کرونا عکس استانها ایلام استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن چهار نفر در پی برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۹:۱۲ امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول