Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با وجود هشدارهای لازم به جوانان و خانواده‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۳ شب روز سه شنبه تعداد آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان به ۱۸۳ نفر رسید.

وی ادامه داد: از تعداد ۵۳ نفر در ارومیه و ۱۳۰ نفر در شهرستان‌های استان مصدوم شده اند که ۱۳۳ نفر مرد و ۵۰ نفر نیز از مصدومان خانم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی با بیان اینکه متأسفانه دو مورد قطع عضو نیز گزارش شده است، گفت: از این دو مورد یک مورد در ارومیه و یک مورد در شهرستان سلماس بوده و بیشترین آمار مصدومان نیز مربوط به شهرستان سلماس است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی افزود: بیشترین ناحیه آسیب چشم و دست و بیشترین نوع آسیب خراشیدگی، پارگی و بریدگی بوده و غالب ماده محترقه مورد استفاده ترقه بوده است.

کد خبر 5448224

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث چهارشنبه سوری اورژانس بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری نوروز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه چهارشنبه آخر سال اردوهای راهیان نور گرگان سفر استانی شیوع کرونا عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی گفت: آزمون  سراسری در روزهای  ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان  ، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهرگانی  افزود: در روز نخست ۲۵ هزارو ۷۰۰ داوطلب در  رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت .

 کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز با حضور ۲ هزارو ۵۰۰  داوطلب برگزار می‌شود.

 

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • تالاب درگه سنگی نقده دارای بیشترین حجم آب است
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر