Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:23:04 GMT

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور وارد تبریز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۳۱۸۱

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور وارد تبریز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید از راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز و ایستگاه خاوران نخستین برنامه سفر معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی است.

رضایی سپس در آئین بزرگداشت شهید علی تجلایی در تالار پتروشیمی تبریز سخنرانی خواهد کرد.

بازدید از چندین واحد تولیدی صنعتی بزرگ و شرکت در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی تبریز نیز در برنامه‌های این سفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آخرین جلسه کارگروه اقتصادی آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۰ به ریاست معاون اقتصادی رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.

رضایی در مصاحبه با خبرنگاران بدو ورود به تبریز هدف از این سفر را بررسی میدانی مسائل اقتصادی آذربایجان‌شرقی اعلام کرده و گفت: این استان جایگاه ویژه‌ای در صنعت و اقتصاد ملی دارد که این جایگاه باید روز به روز نیز تقویت شود.

وی شهید باکری و شهید علی تجلایی را جز قهرمانان تکرارناپذیر تاریخ معاصر دانست و گفت: شخصیت فرماندهان و شهدای گرانقدر دفاع‌مقدس الهام‌بخش و قابل الگوبرداری است.

کد خبر 5448229

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن رضایی تبریز معاونت اقتصادی رئیس جمهور بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه ویروس کرونا نوروز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان چهارشنبه آخر سال اردوهای راهیان نور شیوع کرونا عکس استانها گردشگری سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به به دور دوم کشید.
انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه صورت می‌گیرد که سه حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو _ میانه و شبستر در  آذربایجان شرقی واقع شده است.

در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ۱۲ نفر برای کسب ۶ کرسی باقیمانده از ۱۹ نماینده استان باهم به رقابت خواهند پرداخت که چهار نماینده از بین هشت نفر در تبریز انتخاب می‌شود و از حوزه میانه و شبستر نیز یک نفر منتخب و راهی مجلس خواهد شد.

همچنین انتخابات در هشت حوزه انتخابیه در کشور از جمله حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود و علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی خواهد بود.

طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور اول در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه خواهد داشت.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه‌های باقیمانده برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز