Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:06:21 GMT

کاشان چهارشنبه آخر سال را ایمن سپری کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۳۲۶۱

کاشان چهارشنبه آخر سال را ایمن سپری کرد

گروه استان‌ها- مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی کاشان با بیان اینکه این شهر چهارشنبه آخر سال را ایمن سپری کرد گفت: تنها پنج مورد آتش‌سوزی گزارش شد. - اخبار استانها -

روح‌الله فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال در شهر کاشان اظهار داشت: تمام نیروهای آتش‌نشانی کاشان به حالت آماده‌باش بودند و برنامه‌ریزی لازم در زمینه وقوع حوادث احتمالی پیش‌بینی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به فرهنگ‌سازی مقوله اجرای برنامه‌های چهارشنبه آخر سال افزود: با افزایش سطح آگاهی شهروندان کاشانی و اجرای ویژه برنامه‌های آموزشی خوشبختانه چهارشنبه آخر سال در کاشان ایمن سپری شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه تنها تا پنج مورد آتش‌سوزی به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از این حوادث دو مورد مربوط به درخت، دو مورد مربوط به انبار ضایعات و یک مورد نیز باغ بوده است.

ثبت اولین فوتی چهارشنبه‌ آخر سال در تهران در پی انفجار خودروشب چهارشنبه آخر سال| استقرار آتش‌نشانان تهرانی در 455 نقطه پایتختجزئیات حوادث چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی اعلام شد + فیلم

وی با بیان اینکه خوشبختانه چهارشنبه آخر سال در کاشان بدون مصدومی پشت سر گذاشته شد گفت: از تمام شهروندان به منظور گذراندن شب چهارشنبه آخر سال به دلیل رعایت نکات ایمنی و عدم وقوع حادثه برای کاشانی‌ها تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/801/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان