Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری دو نفر سرقت از حساب ارز دیجیتال خبر داد و گفت: افرادی که اقدام به سرقت از کیف پول دیجیتال می‌کنند متخلف محسوب شده و برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

سردار غلامرضا جعفری  در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی با مرجوعه قضایی به پلیس فتا و درخواست رسیدگی به شکوائیه خود مبنی بر سرقت از حساب ارز دیجیتال، پرونده اولیه تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت با بررسی‌های فنی اولیه صورت گرفته مشخص شد متهم که همسر شاکی می‌باشد با همکاری برادرش اقدام به سرقت از حساب ارز دیجیتال همسرش کرده است.

این مقام انتظامی استان گفت: با اقدامات تخصصی سایبری انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا، متهمان شناسایی و دستگیر که پس از مواجه شدن با ادله دیجیتال لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی معترف شده و اعلام کرد با شاکی که همسرش می‌باشد اختلاف خانوادگی داشته و تصمیم داشته از وی جدا شود.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند به عموم شهروندان بویژه کاربران فضای مجازی توصیه کرد: هرگونه مشکلات خانوادگی را با کمک گرفتن از مشاورین خانواده حل کنند و با اقدامات نادرست و مجرمانه بدنبال حل مشکل خود نباشند.

سردار جعفری همچنین از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا از طریق شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان پلیس فتا در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت دستگیری سارقان هرمزگان سرقت از حساب ارز دیجیتال پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه