Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:46:52 GMT

تاثیر کرونا بر بخش گروهی موسیقی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۳۳۳۶

تاثیر کرونا بر بخش گروهی موسیقی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس انجمن موسیقی استان زنجان گفت: ویروس کرونا بر بخش گروهی موسیقی تاثیر گذاشته‌ است.

کمال خسروی روز گذشته (۲۴ اسفندماه) در حاشیه اختتامیه هفدهمین جشنواره موسیقی استان زنجان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ویروس کرونا همانند سایر رویدادهای دیگر بر روند فعالیت هنرمندان موسیقی در بخش گروهی نیز تاثیر منفی داشته و تاثیرات شیوع ویروس کرونا شامل بخش گروهی موسیقی که تعامل اجتماعی با مخاطبان دارد، بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قسمت انفرادی موسیقی کماکان در مسیر خود فعال بوده و قطع نشده‌ است و جشنواره نیز در بخش تک‌نوازی و تک‌خوانی برگزار شده‌ که به فعالیت‌های فردی هنرمندان توجه داشته و هدف آن پرورش توانایی فردی هنرمندان بوده‌ است.

این مسئول تصریح کرد: جشنواره موسیقی استان نیز هر سال همزمان با جشنواره گروه‌نوازی اجرا می‌شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا بخش گروه‌نوازی کنسل ولی بخش تک‌نوازی و تک‌خوانی در سال‌جاری تشکیل شد.

رئیس انجمن موسیقی استان زنجان با بیان اینکه ذات حضور در جشنواره، تشویق است، خاطرنشان کرد: زمانی که یک هنرمند در صحنه حضور داشته و آنچه که آموخته را در یک مراسم رسمی و در حضور تعدادی از افراد ارائه می‌دهد، همانند یک کارگاه آموزشی است که مورد تشویق قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری موسیقی زنجان موسیقی استان ویروس کرونا بخش گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت