Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، در بخش اول گفتگو مهدیه احمدی گفت: پدر من کتابفروش بود و من نیز از بچگی در این کار به او کمک می‌کردم. این موضوع باعث شد که من به کتابفروشی علاقه پیدا کنم.

او ادامه داد: من در دبیرستان تصمیم گرفتم در حوزه کتابفروشی از پدرم جدا شوم و مستقل این کار را انجام دهم. یکی از معلمانم، در یک پاساژ کتابفروشی داشت من نیز تصمیم گرفتم با سماجت تمام و البته جیب خالی این مکان را از او اجاره کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدی بیان کرد: پدرم به من می‌گفت که برای این کار زود است، اما من با این حال این مغازه را اجاره کردم و به مدت ۴ سال در آنجا کتاب فروختم.

وی افزود: من بیشتر ساعت عمرم را در کنار کتاب‌ها گذراندم چه در محل کارم و چه در خانه. در محل کار پدرم همیشه اطلاعات خوبی رد و بدل می‌شد و این موضوع باعث شد که من علاقه زیادی به خواندن کتاب پیدا کنم.

احمدی توضیح داد: برادر من حافظه خیلی قوی در کتاب‌ها داشت به طوری که وقتی یک نفر پیش او می‌آمد و درباره یک کتاب با او صحبت می‌کرد او نام آن را میگفت و کتاب را به او تحویل می‌داد.

او ادامه داد: یکی از آشنا‌های من روزی به من گفت که برخی مناطق امکان کتاب خریدن ندارند یا حتی اینکه همیشه مردم سراغ کتاب خریدن می‌آیند، چرا کتاب فروش به سراغ آن‌ها نرود.

احمدی اظهار کرد: همین موضوع باعث شد که ایده‌ای به نظر من برسد آن هم این بود که من یک مینی بوس خریدم و صندلی‌های داخل آن را برداشتم و کتاب‌ها را درون آن چیدم.

وی افزود: مجوز کردن این کار از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۳۹۸ طول کشید، اما خداروشکر صادر شد و از سال ۱۳۹۸ ما کتابفروشی سیار را شروع کردیم.

احمدی بیان کرد: هدف ما این بود که این مینی بوس در سطح شهر بگردد و کتاب‌ها را به دست مردم برساند، اما من، چون من گواهینامه سطح دو نداشتم و چند مدتی را در اراک کتابفروشی سیار را ادامه دادیم، ولی اکنون جای مینی بوس ثابت است و مردم می‌توانند کتاب‌های خود در همین مکان از ما خریداری کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کتابفروش شب نشینی کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت

به گزارش تابناک، شامگاه شنبه مرگ دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس حسین گودرز که مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع داده شد.

سپس پدر دختر فوت شده با مراجعه به دادسرای جنایی از میزبان دخترش شکایت کرد. مرد شاکی در تشریح ماجرا گفت: دخترم همراه نامزدش به مهمانی رفته بود و تا جایی که به من گفتند در آن مهمانی حالش بد شد. او را به بیمارستان رساندند و در بیمارستان فوت کرد.

در پی این شکایت میزبان مورد تحقیق قرار گرفت و او هم گفته‌های پدر دختر فوت شده را تایید کرد و گفت: او با نامزدش به مهمانی که میزبانش من بودم آمده بود که حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندیم و در آنجا بود که فوت کرد.

پس از آن نامزد این دختر مورد تحقیق قرار گرفت و او هم با تایید گفته‌های دو نفر قبل ادامه داد: تا جایی که می‌دانم حال نامزدم خراب شد و او را به بیمارستان بردند اما بعد از آن دیگر خبر ندارم چه شد و بعد از مدتی خبر دار شدم که او فوت شده است. من یا میزبان در مرگ او نقشی نداشتیم.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این مرگ مشکوک ادامه دارد.
منبع: سایت جنایی

دیگر خبرها

  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند