Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@05:16:16 GMT

شهرآورد بدون قفل

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۳۵۲۰

شهرآورد بدون قفل

کلاً چرخشی که سیاست‌گذاران اصلی فوتبال ایران دارند، طوری است که سال‌هاست استقلال و پرسپولیس فاصله خود را با سایر تیم‌ها بیشتر می‌کنند و این سیاست کلی است. اگر به متوسط امتیازگیری تیم‌ها نگاه کنید، می‌بینید این دو تیم متوسط امتیازگیری خیلی خوبی را به ثبت رسانده‌اند. اگر به گذشته نگاه کنید می‌بینید این دو تیم اگر قبلاً در لیگ قهرمان می‌شدند با متوسط امتیازی ۲ در هر بازی به این مقام می‌رسیدند، اما الان این رکورد را هم جابه‌جا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استقلال توانسته سبکی از بازی را ارائه بدهد که در بازی‌ها نتیجه بگیرد و از سایر تیم‌ها جلوتر باشد. یعنی استقلال قواعد برنده شدن در یک بازی را می‌داند. این تیم خوب دفاع می‌کند و مترصد تک فرصت‌هاست تا به گل برسد و بعد از گلش دفاع کند. استقلال با همین روش توانسته امتیازات خوبی جمع کند و تیمی هم که می‌خواهد قهرمان شود این روش بازی برایش قابل توجیه است. 
مدل بازی پرسپولیس متفاوت‌تر است. این تیم از بابت مدل بازی شاید از استقلال جلوتر باشد اما از نظر نتیجه گیری فعلاً به استقلال نرسیده است. موضوعی که هست، پرسپولیس در دربی پیش رو چیزی برای از دست دادن ندارد و اگر بخواهد محتاط بازی کند، قطعاً به سود استقلال خواهد بود. مساوی در این بازی به سود استقلال است چون اگر در این بازی نبازد، می‌توانیم این تیم را شانس اول قهرمانی بدانیم. بنابراین پرسپولیس مجبور است احتیاط را کنار بگذارد و جسورتر بازی کند. 

از نظر تجربه بازی، بازیکنان خارجی استقلال بهتر هستند اما از نظر کیفیت نه، بازیکنان خارجی پرسپولیس بهتر هستند. بازیکنان خارجی استقلال با تجربه هستند و از نظر قیمتی هم بیشتر از بازیکنان خارجی پرسپولیس ارزش دارند و با توجه به اینکه مدت‌هاست در این تیم بازی می‌کنند، در تیم استقلال جا افتاده‌اند. در مقابل بازیکنان خارجی پرسپولس واقعاً با کیفیت هستند. دفاع وسط تاجیک پرسپولیس به نام وحدت هنانوف، واقعاً بازیکن با کیفیتی است و هوشمندانه بازی می‌کند و در قطع کردن‌ها زمان‌بندی دقیقی دارد و در بازی‌سازی هم بسیار خوب کار می‌کند. البته تمیروف مهاجم ازبک پرسپولیس هم بازیکن خوبی است که اگر در این تیم جا بیفتد می‌تواند کمک کند. 

در بازی رفت دو تیم، نقش استقلال در تخریب بازی حریف بسیار مهم بود. استقلال روشی که برای بازی انتخاب کرده بود، روشی کاملاً تخریبی بود و روی نقاط قوت پرسپولیس تمرکز کرده بود و بازی قفل شده بود. در آن بازی پرسپولیس هم خیلی ریسک نکرد اما در دربی پیش‌رو پرسپولیس مجبور است ریسک کند. فکر می‌کنم در بازی پیش‌رو پرسپولیس با دو هافبک دفاعی بازی نخواهد کرد و حدس می‌زنم با سه هافبک بازی کند که یکی از این سه هافبک دفاعی باشد. یعنی در واقع با سیستم ۳-۴-۳ بازی کند. چون باید جسورتر بازی کنند. همین شیوه با کمی تغییر، بازی را از حالت قفل خارج می‌کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس تیم استقلال بازیکنان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو