Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- علاقه و ارادت مردم کشور به ائمه اطهار مثال‌زدنی و به گونه‌ای است که بسیاری از مریدان اهل‌بیت (ع) حاضرند از مال و حتی جان خود برای این بزرگواران بگذرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، گرچه نسل امروز مردم ایران اسلامی توفیق درک زمان پیامبر اکرم (ص) و صدر اسلام را نداشته‌اند؛ اما همت والای آنان دوباره ماجرای انصار مدینه را زنده کرده و کمک‌های بی‌دریغ مردم به بازسازی عتبات عالیات از طریق ستاد مربوط به آن به گونه‌ای است که دریایی خروشان از بخشش در راه خدا را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم استان سمنان نیز آن گونه که رئیس ستاد بازسازی عتبات در این استان می‌گوید؛ همراه در این خیر عظیم پیش‌قدم و پیشتاز بوده و همه‌ساله بیشترین کمک‌ها را برای بازسازی اماکن متبرکه در عراق و سوریه اهدا کرده‌اند.

آغاز عملیات اجرایی احداث سقاخانه آماده محمد در سامرا توسط خیران استان سمنان

احداث سقاخانه امامزاده سید محمد سامرا یکی دیگر از نمونه‌های پرتکرار اراده خیران سمنانی برای بازسازی عتبات عالیات بوده است.

در واقع می‌توان گفت که مردم استان سمنان پس از نقش‌آفرینی در پروژه‌های بزرگی مانند صحن بزرگ حضرت زهرا (س) در نجف اشرف و صحن حضرت زینب (س) در کربلا و همچنین ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) و ساخت ضریح مطهر امام موسی کاظم (ع)، این بار نیز دست به کاری کارستان زده و احداث سقاخانه امامزاده سید محمد در سامرا را بر عهده گرفته‌اند.

به گفته سرهنگ جبار دوست‌محمدیان رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان سمنان، عملیات اجرایی احداث سقاخانه امامزاده سید محمد سامرا توسط عوامل اجرایی این ستاد آغاز شده است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان سمنان افزود: ساخت سقاخانه امامزاده سید محمد در سامرا یکی از تعهدات استان سمنان بوده است که به مناسبت فرا رسیدن میلاد مبارک حضرت صاحب‌الزمان (عج) در آستان مقدس این امامزاده واجب‌التعظیم آغاز شده و قرار است در مدت یک ماه فاز نخست این پروژه برای استفاده زائران آماده بهره‌برداری شود.

دوست محمدیان بیان کرد: سازه اصلی این سقاخانه در شهرستان مهدی‌شهر توسط خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان ساخته و آماده شده بود.

به گفته وی، در حال حاضر فاز اول احداث این سقاخانه در استان مقدس امامزاده محمد در شهر سامرا به مدت یک ماه ساخته شده و عملیات اجرایی فاز دوم آن نیز در ماه آینده آغاز می‌شود.

تشکیل نخستین ستاد بازسازی عتبات عالیات بازار تهراناستاندار سمنان: همکاری و مساعدت با ستاد بازسازی عتبات انجام می‌شودامام جمعه اصفهان: فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات بر خدمت‌رسانی به زائران متمرکز شود

وی خاطرنشان کرد: این پروژه از سوی ستاد بازسازی عالیات استان سمنان و با همکاری عوامل اجرایی ستاد سامرا انجام می‌شود.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازسازی عتبات عالیات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان محمد در سامرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،با راه اندازی این دفتر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تولید و به صورت زنده از طریق شبکه استانی به روی آنتن می‌رود.

دوازده آذر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور، معاون سیاسی اجتماعی استانداری کردستان، جمعی از مسئولین استانی، هنرمندان و مردم سقز آیین کلنگ زنی دفتر تولید صدا و سیمای سقز برگزار شد.

پس از پیگیری‌های مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان و هماهنگی‌های لازمه جهت اخذ مجوز‌های مربوطه، آغاز عملیات ساخت دفتر تولید صدا و سیما در شهرستان سقز آغاز شد.

دیگر خبرها

  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات