Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حمید بهروزی، قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول در مراسم قرعه‌کشی جوایز ویژه مسابقه ملی کتاب‌خوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» گفت: بسیار خرسندیم که توانستیم بستری را فراهم کنیم تا دانش‌آموزان و معلمان و مدیران با زندگی سردار دلها آشنا شوند و امیدواریم بتوانیم با حضور دانش‌آموزان و معلمان، مسابقات خوبی را برنامه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، حجت‌الله الماسی، مشاور وزیر وسرپرست دفتر وزارتی آموزش‌وپرورش، با اشاره به ضرورت برگزاری چنین پویش‌هایی برای دانش‌آموزان گفت: بسیار خوشحالیم که تعداد کثیری در این مسابقه شرکت کردند که با تلاش همراه اول، این اتفاق خوب رقم خورد.

الماسی افزود: شاد رو به تکامل است و هرروز هم خبرهای خوبی از تکامل شاد می‌شنویم؛ به‌رغم اینکه امیدوارم کلاس‌ها حضوری شود، اما باید از این اپلیکیشن برای تقویت یادگیری و آموزش دانش‌آموزان استفاده کرد.

اخبار مرتبط ۰۹:۱۷:۲۶ امضای تفاهم نامه همکاری بین همراه اول و انجمن کامپیوتر ایران ۲۰:۱۲:۱۴ برگزاری بیست وهفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول ۱۷:۱۱:۲۵ هیچ سهامداری تنها نیست! ۱۳:۲۸:۵۴ محصول جراحی از راه دور همراه اول بر بستر ۵G، برگزیده جشنواره نوآوری برتر ایرانی ۱۰:۳۷:۱۸ تقدیر همراه اول از برگزیدگان پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات ۱۴:۰۲:۰۳ توسعه پلتفرم های دیجیتال در همراه اول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو همراه اول شرکت ارتباطات سیار ایران شبکه شاد شرکت همراه اول مسابقه کتاب خوانی دانش آموزان همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟

با حکمی که کمیته انضباطی اتحادیه جهانی درخصوص کشتی جنجالی چامیزو - بایراموف اعلام کرده، یکی از برترین داوران ژوری UWW المپیک را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته اتحادیه جهانی رأی خود را درخصوص مبارزه نیمه‌نهایی 74 کیلوگرم کشتی آزاد گزینشی اروپایی اعلام کرد. با تأیید اشتباهات محرز داوری این مسابقه، هر چند نتیجه به سود چامیزو تغییری نکرد اما داوران این مسابقه همراه با ژوری نقره‌داغ شدند که سنگین‌ترین حکم در کنار داور اوکراینی، برای ابراهیم چی‌چی اوغلو داور سرشناس و باتجربه ترکیه صادر شد.

سایر نفرات از جمله بوعزیز و قاضی و رئیس تشک هم با محرومیت مواجه شدند اما تعلیق چی‌چی اوغلو، المپیک را از او خواهد گرفت؛ آن هم در حالی که او همراه با بوعزیز و کیسی آمریکایی، از جمله 6 عضو اصلی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی هستند.

اکنون سؤال این است چرا چنین حکم سنگینی برای چی‌چی اوغلو صادر شد؟ اعتقاد بر این است که تغییر داور این مبارزه، گمانِ بدی را برای اتحادیه جهانی ایجاد کرده که گروه داوری قصد تغییر نتیجه به سود کشتی‎گیر میزبان را داشتند.

این در حالی است که داوران از طریق سیستم به صورت رندومی برای یک مسابقه انتخاب می‎‌شوند اما گاهی هم ملیت بودن داور با کشتی‌گیر یا هر عامل دیگری منجر به دادن اطلاعات جدید به سیستم برای تغییر داور می‌شود که احتمالاً چنین اتفاقی نیز در باکو رخ داده اما برای کمیته انضباطی مسجل نشده تغییر داور مسابقه، صرفاً به دلیل شرایط طبیعی بوده و غرضی در این خصوص مطرح نبوده است.

این موضوع همچنان بهت داوران را به همراه داشته و برای‌شان باورپذیر نیست که داور خوب و با سابقه‌ای درخشان با چنین تنبیه بزرگی مواجه شود. آیا آنتونیو رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی می‌تواند در ماه‌های پیش رو کمیته انضباطی را مجاب کند که درخصوص کشتی چامیزو و بایراموف تخلفی صورت نگرفته و یک اشتباه غیرعمد منجر به تغییر نتیجه شده است؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی