Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه و در تداوم اجرای دستور دادستان تهران در خصوص نظارت بر بازاربویژه در ایام پایانی سال، گشت مشترک دادسرای ناحیه ۱۱ تهران از اماکن عرضه عمده کالا‌های اساسی در خیابان انبار نفت بازرسی کرد.

خبرگزاری میزان – در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه و در تداوم اجرای دستور دادستان تهران در خصوص نظارت بر بازاربویژه در ایام پایانی سال، گشت مشترک دادسرای ناحیه ۱۱ تهران از اماکن عرضه عمده کالا‌های اساسی در خیابان انبار نفت بازرسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد خلیل زاده، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۱، با بیان اینکه اهداف این بازدید شامل واحد‌های صنفی و تجاری واقع در میدان گمرک، خیابان ایروانی و خیابان انبار نفت مهمترین مراکز عرضه کالا‌های اساسی در تهران هستند؛ اظهار کرد: در این برنامه از محل عرضه کالا‌های اساسی به صورت خرده و عمده و چند فروشگاه زنجیره‌ای بازرسی کردیم.

وی افزود: در نتیجه این بازدید‌ها که با همراهی نمایندگان آموزش دیده سازمان‌های متولی و حضور ضابطان قضایی و کارشناسان بهداشت صورت گرفت، چند واحد صنفی شامل مرغ فروشی و آجیل فروشی که از حیث بهداشتی مشکلات جدی داشتند اخطار پلمب گرفتند تا ظرف ۴۸ ساعت نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند و چند مغازه برنج فروشی که عرضه برنج بالاتر از قیمت مصوب داشتند؛ به علت گرانفروشی در محل جریمه شدند.

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۱ تهران افزود: برخی از صنوف پروانه کسب نداشتند، در مواردی قطعه بندی مرغ بدون مجوز و در شرایط غیر بهداشتی انجام می‌گرفت و برخی از آجیل فروشی‌ها هم طبقه بالای محل کسب را بدون دریافت مجوز به محل بو دادن آجیل تبدیل کرده بودند که با همه موارد برخورد قانونی صورت گرفت و برای موارد بهداشتی پرونده قضایی تشکیل شد.

معاون دادستان تهران همچنین به جمع آوری کالا‌های غیر بهداشتی از بازار و کشف مقادیری کالای قاچاق اشاره کرد و اظهار کرد: مواردی کالای قاچاق کشف و در محل پلمب و جهت بررسی وضعیت پروانه‌های گمرکی پرونده تشکیل شد.

به گفته معاون دادستان تهران این دومین برنامه گشت مشترک دادستانی با حضور نمایندگان سازمان‌های تعزیرات حکومتی، صمت، جهاد کشاورزی، اداره کل بهداشت، اتاق اصناف تهران، بسیج اصناف، قرارگاه ثارالله و پلیس امنیت اقتصادی فاتب در محدوده منطقه ۱۱ تهران بود و نظارت‌های ادواری بر بازار در این ناحیه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعزیرات دادستان تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات دادستان تهران کالا های اساسی خیابان انبار نفت دادسرای ناحیه ۱۱ دادستان تهران گشت مشترک ۱۱ تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۶۱۳ هزار و ۳۲۱ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین عرضه امروز در تالار صنعتی و متعلق به فولادی هاست چراکه قرار است ۳۸۰ هزار تن مقاطع فولادی را روی تابلو ببرند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J0A

دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • لیست کالا‌های اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس