Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری چین از برقراری ارتباط دوطرفه با فدراسیون ایران استقبال کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، ژان گو جون رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری چین در نامه‌ای به مازیار ناظمی رئیس فدراسیون ایران، از ایجاد همکاری‌های دوجانبه استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون چین در این نامه اعلام کرده با توجه به شرایط ویروس کرونا، در حال حاضر همکاری‌های دو فدراسیون می‌تواند در زمینه برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی آغاز شود تا با فروکش کردن این بیماریریال ارتباطات و برنامه‌های حضوری برقرار شود.

رئیس فدراسیون چین در پایان ابراز امیدواری کرد روابط دوجانبه بین فدراسیون‌های ایران و چین قویتر و نزدیکتر شود تا در آینده همکاری‌های بیشتر و ثمربخشی شکل بگیرد.

ناظمی: هدف ما شادابی خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیل رانی اتومبیل رانی رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج ورزشکار یونانی از المپیک به خاطر دوپینگ ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم