Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@14:11:48 GMT

احداث فرهنگسرای شهدا در نهاوند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۳۷۷۵

احداث فرهنگسرای شهدا در نهاوند

شهردار نهاوند از احداث فرهنگسرای شهدا در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند با اعلام خبر احداث فرهنگسرا در باغ بهشت نهاوند گفت:پرداختن به مسائل فرهنگی در همه ی زمینه ها سرمایه گذاری خواهد بود که در آینده میتوان از آن بهره برد،فرهنگ سازی اندوخته ای برای صرف جویی در برنامه های توسعه شهری است و تمام هزینه هایی که در این خصوص انجام میگیرد می‌تواند شرایط بهتر زندگی را برای جامعه در پیش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهداء بهترین الگوهای رفتاری را برای ما به یادگار گذاشتند،فرهنگ ایثار،گذشت،شهادت،وطن پرستی ... که نگهداری و ادامه دادن این راه و رسم بر عهده ما است،نسل جدید جامعه می‌توانند با الگو‌گرفتن از شهداء در راه آبادنی کشور قدم بردارند و همواره یاد و‌نام این عزیزان را زنده نگه دارند.

یوسفی نوید گفت: ساخت فرهنگسرای شهداء در باغ بهشت نهاوند میتواند شروعی برای ساخت فرهنگسرا در دیگر نقاط شهر باشد،پارک ها و اماکن تفریحی باید مکانی برای آموزش و استفاده بهینه از زمان تبدیل شوند،کارهای فرهنگی در پارک ها و بوستان های شهری می تواند کمک دهنده مدیریت شهری در انجام پروژه های عمرانی باشد،در پروژه های اخیری که کلنگ زنی آنها طی ماه های گذشته صورت گرفته فضاهای آموزشی و فرهنگی هم پیش بینی شده است،پارکهای ما باید پیوست فرهنگی داشته و علاوه بر کاربری تفریحی به مکانی برای آموزش نیز تبدیل گردد.

شهردار نهاوند در پایان گفت:ساخت فرهنگسرای شهداء، محلی برای برگزاری مراسمات ملی و مذهبی خواهد بود و در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت،کلاس های دینی و مراسمات به صورت هفتگی و دوره ای برنامه ریزی شده و این شروع کار برای کمک به زیرساخت های فرهنگی خواهد بود إن شاالله امیدواریم که با همکاری شهروندان در نقاط مختلف شهر ساخت دیگر فرهنگسراها را نیز آغاز کنیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار نهاوند فرهنگسرای شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور فعال داریم.

وی عنوان کرد: ریل‌های موجود در کشور، ۱۵ هزار کیلومتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته احداث ۴۷۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور برنامه‌ریزی‌شده بود که از این میزان حدود ۲۴۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: امسال هم برنامه این است که بالای ۲۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور تکمیل و بهره‌برداری شود.

خادمی، ادامه داد: متوسط ساخت ریل در کشور نزدیک ۱۹۰ کیلومتر در سال است، اگر منابع مالی در اختیار قرار گیرد، امیدواریم بتوانیم سالانه ۵۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ریلی در نظر گرفته شده، اما این میزان کفاف کار را نمی‌دهد، افزود: بااین‌وجود برنامه ما این است که ۲۴۰ کیلومتر ریل را امسال تحویل بدهیم.

کد خبر 6099634

دیگر خبرها

  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان