Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@07:12:58 GMT

علائم دیابت نوع ۲ را بشناسید!

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۳۸۸۶

علائم دیابت نوع ۲ را بشناسید!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ ممکن است مشکلاتی از نظر دید دقیق، تشنگی شدید و حالت تهوع را هنگام صبح حس کنند. واقعیت این است که در برخی از بیماران، بدن قادر به اصلاح طبیعی تغییرات انسولین در جریان شب نیست؛ بنابراین تا صبح سطح گلوکز به شدت افزایش می‌یابد. این امر بر سلامتی تاثیر منفی می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیماران مبتلا به دیابت پس از مدتی با افزایش خطر عوارض از جمله امراض قلبی رو به رو می‌شوند.

کارشناسان توصیه می‌کنند چون افزایش اندک سطح قند خون می‌تواند بر سلامتی تاثیر بگذارد، خوردن کمی غذا هنگام صبح زود گام مهمی در کاهش خطر عوارض دیابت است.

بنابراین، برای حذف مشکلات سلامتی، ضروری است که به طور منظم غذا و تنقلات بخورید.

عامل اصلی پیشرفت بیماری دیابت چیست؟

دانشمندان دانشگاه کمبریج به این نتیجه رسیده اند که نوشیدن نوشیدنی‌های شیرین شده با قند، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد و راهی را برای کاهش قابل توجه این خطر پیشنهاد کرده اند.

خاطرنشان می‌شود که برای این کار لازم است مصرف روزانه نوشابه ها، نوشیدنی‌های لبنی شیرین، چای و قهوه شیرین و آب میوه‌ها را با چیزی جایگزین کنید که به "شست و شوی" قند اضافی از خون کمک کنند.

محققان هشدار داده اند در غیر این صورت، دیابت می‌تواند آسیب‌های بسیار جدی تری برای سیستم قلبی عروقی، عصبی و ایمنی ایجاد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان اخبار مرتبط ۱۵:۵۶:۱۴ ۱۰ نشانه خاموش دیابت در بدن ۱۴:۵۴:۱۰ با رعایت این ۸نکته خود را مقابل دیابت بیمه کنید! ۲۲:۳۲:۰۵ بیماری خاموش را بهتر بشناسیم +اینفوگرافیک ۰۹:۱۴:۳۸ خطر ابتلا به دیابت با قرار گرفتن زیاد در نور مصنوعی ۱۹:۱۸:۰۴ نشانه های دیابت در این عضو حساس بدن! ۱۷:۳۱:۳۸ اولین نشانه دیابت در بدن چیست؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو دیابت تشنگی قند خون ابتلا به دیابت بینایی کاهش دید دیابت نوع 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید

سال ۱۴۰۲ یکی از سال‌های پرتلاش ایران در تحقق مبحث چهارم سند تحول در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به شمار می‌آید و دانشمندان فضایی ما چندین ماهواره را با اهداف مختلف در این سال با موفقیت به فضا پرتاب کردند.

به گزارش ایسنا، این پیشرفت‌ها تا جایی بوده که حالا ایران جزو ۶ کشور دارای این فناوری قرار گرفته است. در ادامه ویدیویی از دستاوردهای هوافضای کشورمان در ۱۴۰۲ را مشاهده کنید:

منبع: کانال لشکر قدس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • ۶ علامت مهم حمله قبلی را بشناسید
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری