Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@02:58:38 GMT

افتتاح مجموعه بوم‌گردی ستاره کویر خوریان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۴۰۲۴

افتتاح مجموعه بوم‌گردی ستاره کویر خوریان سمنان

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، این مجموعه گردشگری عصر سه‌شنبه 24 اسفندماه 1400 در زمینی به متراژ حدود هفت هکتار راه‌اندازی شد.

مدیر مجموعه بوم‌گردی ستاره کویر خوریان سمنان در آئین افتتاح این مجموعه گردشگری گفت: «این مجموعه شامل چهار کپر سنتی به ظرفیت هر کپر 12 نفر است.»

مصطفی مدرس با بیان اینکه 6 کپر نیز در دست ساخت است، از دیگر ظرفیت‌های گردشگری این مجموعه را آفرود، زمین چمن، فوتبال، والیبال، تنیس، درختان مثمر، گلخانه هیدروپونیک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. عنوان کرد.

مدیر مجموعه بوم‌گردی ستاره کویر خوریان سمنان، پیست اسب‌دوانی و پرورش اسب، پینت بال، سالن ورزشی بیلیارد و تنیس روی میز را از جمله بخش‌های در حال ساخت این مجموعه گردشگری عنوان کرد.

مجموعه بوم گردی ستاره کویر خوریان سمنان در روستای اعلا، روستای حاجی آباد سمنان واقع شده است.

کد خبر 1613040

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر