Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@11:39:18 GMT

تشکیل 258 پرونده تخلف در یک هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۴۰۸۹

تشکیل 258 پرونده تخلف در یک هفته گذشته

معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از جریمه بالغ بر526 میلیون ریالی واحدهای متخلف در بازرسی های بعمل آمده در یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: در بازرسی‌های هفته گذشته بازرسان این سازمان بیش ازدو هزار و 30 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی در بندرعباس بعمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروی منش افزود: در بازرسی های بعمل آمده 258 پرونده تخلف برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی توسط بازرسان این سازمان تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در پرونده‌های تشکیل شده با مجموع 312بند تخلف به ارزش ریالی بیش از 526 میلیون ریال به صورت الکترونیکی جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

پیروی منش در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تعزیرات شماره تلفن معدن و تجارت تعزیرات حقوق سازمان صنعت معدن و تجارت شماره تلفن هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از رسیدگی این سازمان به بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار پرونده در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده‌های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از 2 میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد، 87 درصد مربوط به معاینات بالینی، حدود 7 درصد در زمینه خدمات آزمایشگاهی، نزدیک به 3.5 درصد مربوط به معاینات اجساد و حدود 1.5 درصد در حوزه کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

تمام آنچه باید درباره "پزشکی قانونی"، "کالبدگشایی"، "گواهی فوت" و "جواز دفن" بدانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته