Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری استان مازندران از آزادسازی ۳ هزار و ۶۲۵ متر مربع از اراضی ملی در سه هزار تنکابن، بخش خرم‌آباد مازندران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ‌به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدصادق اکبری، صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، اراضی ملی و محیط زیست را وظیفه همه مسئولان استانی و مردم دانست و اظهار کرد: چنانچه در این امر منابع طبیعی، اراضی ملی و محیط زیست اهتمام و تلاش بیشتری داشتند، امروز با بسیاری از مسائل و مشکلات نظیر زمین‌خواری، کوه‌خواری فرسایش خاک و خشکسالی مواجه نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: با پیگیری‌های شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان و همچنین با جدیت رئیس حوزه قضایی خرم‌آباد تنکابن و دیگر ادارات مرتبط این حوزه قضایی، 3 هزارو 625 متر مربع از اراضی ملی در منطقه سه هزار در روستای توساکتیی بخش خرم آباد آزاد سازی و به عرصه ملی باز گشت. 

14هکتار از اراضی ملی کاشان رفع تصرف شدآزادسازی کامل حریم دریا در جزیره قشم/ بیش یک میلیون و 700 هزار متر مربع از اراضی ساحلی رفع تصرف شداجرای طرح "کاداستر" فرصت تصرفات غیرقانونی اراضی دولتی را زمین‌خواران می‌گیرد

‌اکبری، آزادسازی اراضی ملی و رفع تصرف از منابع طبیعی را از جمله اولویت‌های دستگاه قضایی در راستای اجرای بند دوم اصل 156 قانون اساسی و ناظر بر احیای حقوق عامه عنوان و تاکید کرد: پیشگیری از تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی استان در دستور کار جدی شورای حفظ حقوق بیت‎المال نیز قرار دارد و دادگستری استان با پدیده زمین خواری و تصرف اراضی دولتی و منابع طبیعی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متر مربع از اراضی دادگستری استان اراضی ملی منابع طبیعی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،پوریانی رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت:اجرای احکام قلع و قمع اراضی متصرفی حریم ساحلی و ماسه‌خواری در شهرستان نوشهر به تاخیر افتاده است.

همه دستگاه‌های اجرایی بدون اتلاف وقت نسبت به بازپس گیری اراضی ملی ساحلی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد