Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان،، از بارش شدید برف در محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و گفت: در اسالم - خلخال ۲۰ سانت و در پونل - خلخال ۱۵ سانت برف باریده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از بارش شدید برف در محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و اظهار کرد: در محور اسالم - خلخال ۱۵ تا ۲۰ سانت برف باریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از بارش برف در محورهای سیاهکل - دیلمان، بهارستان - آقچای و شفت - امامزاده ابراهیم خبر داد و افزود: ارتفاع برف در محور سیاهکل - دیلمان به ۱۵ سانت رسیده و ارتفاعات رودبار - قوشه لانه سفیدپوش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش خفیف برف در محور پونل - خلخال، تصریح کرد: ارتفاع برف در محور پونل - خلخال ۱۵ سانت و در محور شوک - ملکوت پنج سانت گزارش شده است.

مرادی، با بیان اینکه در محورهای بلوردکان - خصیب دشت و ویه - کلیشم نیز شاهد کولاک هستیم، گفت: ارتفاع برف در گردنه الماس به ۲۰ سانت و در گردنه حیران به ۱۵ سانت رسید.

وی از بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل - خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به آماده باش ۵۷ راهدارخانه ثابت و سیار گیلان، بیان کرد: ۵۴۲ نیروی راهداری در قالب ۶۰ اکیپ راهداری، ۵۷ اکیپ عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی در طرح راهداری زمستانی امسال فعال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راهداری و حمل ونقل جاده ای برف برف در محورهای برف در محور ۱۵ سانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه مسیرهای روستایی در شهرستان دشتی که در پی بارندگی دچار انسداد شده بود، با فروکش کردن رودخانه‌های محلی، بازگشایی شد، هرچند به رویه برخی جاده‌ها خسارت وارد شد که راهداران پیگیر ترمیم آن هستند.

اخترشناس افزود: تنها محور فرعی شیرینو کنگان به گله دار در استان فارس به دلیل ریزش ترانشه ها مسدود است که ۱۳ نیروی راهداری با هفت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در تلاش برای رفع خطر و بازگشایی این جاده هستند.

وی یادآور شد: سایر محورهای استان باز و نیروهای راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب‌های سطحی، رفع آب گرفتگی و پاکسازی سطح محورها را انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به هشدار هواشناسی درباره نفوذ یک سامانه بارشی طی روز سه‌شنبه خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۴۱ یا مشاهده سایت اینترنتی در جریان آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور قرار بگیرند.

کد خبر 6097644

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد