Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام مومنی گفت: با رعایت نکات ایمنی شهروندان، خوشبختانه در مأموریت‌های محوله دیروز به آتش نشانان شهر رشت، شاهد تلفات و جراحات جانی نبودیم.

به گفته او در مجموع ۳۱ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی در ۲۴ ساعت گذشته به آتش نشانان رشت محول شد که ۱۶ مورد از این تعداد مربوط به حوادث چهارشنبه آخر سال بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: یک مورد آتش سوزی در سقف منزل مسکونی بر اثر پرتاب و انفجار ترقه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۵ مورد نیز مهار آتش سوزی ضایعات همچون مبلمان و چوب و ... در میانه خیابان و کوچه‌های سطح شهر از دیگر عملیات‌های محوله بود.

بیشتر بخوانید

آمار مصدومان شب آخرین چهارشنبه آخر سال  آتش سوزی ۷ خانه در چهارشنبه آخر سال رشت/ یک مورد با بالن آرزوها

آقای مومنی می‌گوید: برای خدمت رسانی بهمینه‌تر به شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال بالغ بر ۲۵۰ آتش نشان در ۱۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۸۰ خودرو اطفایی، آبرسان، نردبان هیدرولیک، پشتیبان دستگاه تنفسی در آماده باش کامل بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی رشت چهارشنبه آخر سال چهارشنبه سوری چهارشنبه آخر سال آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود، صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد.
رییس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: چهار کامیون زباله و ضایعات که مدت‌ها در خانه‌ای مسکونی واقع در محله نیروگاه کوچه قدرتی مرکز خراسان شمالی با بوی بد برای همسایه‌ها ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اوایل اردیبهشت نیز ۸۰ خاور زباله که مدت‌ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم
  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان