Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آرزوی کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان بقایی ۲ اهواز با حضور جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان برآورده شد.

کارزاری با عنوان «کمپین غنچه‌ها» با هدف برآورده کردن آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان در اهواز ایجاد شده است.

آمال و آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان در سطح استان خوزستان، از طریق گزارش‌های مردمی به دست این کمپین می‌رسد و فعالان این کارزار با پیگیری‌ها خود، آرزوهای این کودکان را بر آورده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان و بازیکن اسبق تیم ملی ایران، با مشاهده آگهی این کارزار در فضای مجازی، شخصا داوطلب حضور در این کمپین شده و درخواست داشت که با این کودکان در بیمارستان بقایی ۲ اهواز دیدار کند.

بر همین اساس، سرمربی سرخ‌پوشان اهوازی با حضور در این مرکز درمانی، آرزوهای کودکان این بیمارستان را محقق ساخت. نکونام با حضور داوطلبانه در این کمپین، هدایایی را که از پیش تدارک و تهیه کرده بود، به کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان شهید بقایی اهواز اهدا و موجی از شادی را در قلب این کودکان ایجاد کرد.

بیمارستان بقایی ۲ اهواز بیمارستان تخصصی کودکان مبتلا به سرطان در اهواز است. این مراسم توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز و با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان سرطانی بیمارستان شهید بقایی اهواز جواد نکونام فولاد خوزستان کودکان مبتلا به سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

حمیدرضا بدیعی مدیر مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز، با دعوت از شهروندان برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او، خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، بیان کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • با این فناوری انقلابی می‌توان درون سلول‌های سرطانی را مشاهده کرد!
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • محققان ایتالیایی پی بردند؛ نقش آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ