Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران استاندار تهران از ساخت ۳ هزار واحد مسکن ملی در ۲۰ هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان ورامین خبر داد.

محسن منصوری صبح چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه در جلسه آغاز ساخت مسکن ملی در اراضی متعلق به بنیاد مستضعفان ورامین که با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به رفع مشکل دیرینه و تعیین تکلیف ۲۰ هکتار از اراضی متعلق به بنیاد مستضعفان در شهرستان ورامین گفت: امروز با نظر مساعد رئیس بنیاد مستضعفان چند مشکل دیرینه در سطح شهرستان ورامین رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری ادامه داد: در مرحله اول با موافقت مهندس فتاح مقرر شد ۲۰ هکتار از اراضی متعلق به بنیاد مستضعفان در شهرستان ورامین در قالب ساخت ۳ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن طبق برنامه زمانبندی در روز سوم خرداد کلنگ زنی خواهد شد و همچنین مقرر شد تا قیمت زمین در نحوه محاسبه قیمت خانه‌ها حذف شود.

استاندار تهران گفت: همچنین در تفاهم دیگری با رئیس بنیاد مستضعفان مقرر شد تا پنج هزار متر از اراضی متعلق به بنیاد در روستای علی آباد فرسوده شهرستان ورامین در قالب مشارکت با بنیاد مستضعفان تبدیل به پارک روستایی شود.

منصوری همچنین از ادامه جلسات مشترک خود با رئیس بنیاد مستضعفان با هدف تعیین تکلیف اراضی متعلق به بنیاد در شهرستان‌های استان تهران خبر داد و یادآور شد: بر این اساس و با نظر مهندس فتاح مقرر شد تا جلسه‌ای مشترک برای تعیین تکلیف اراضی متعلق به بنیاد در شهرستان پاکدشت و اراضی سرخه حصار در شهرستان تهران در کمترین زمان تشکیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسکن ملی رئیس بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان شهرستان ورامین مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده؛

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • گرده افشانی ۲ هزار و ۴۵۰ هکتار از نخلستان های خفر
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند