Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرخ بلیت شهرآورد ۹۸ به حدی رسیده است که تماشای دربی فردا برای مستمندان و طبقه ضعیف جامعه مقدور نیست و در واقع این تفریح ارزان سابق هم دیگر در دسترس نوجوانان، کارگران و عاشقان بی‌پول دو تیم قرار ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که مسوولان پس از یک هفته بحث و بررسی سهمیه ای ۲۰هزار نفری برای دو تیم جهت ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی تصویب کردند، از دیروز سایت فروش بلیت باز شده است و مردم بلیت‌های عرضه شده را در زمانی نه چندان طولانی خریداری کردند اما نکته مهم برای بسیاری از علاقمندان قیمت بلیت ها بود که بعداز دیدن آن، از تماشای دربی منصرف شدند و در این روزهای آخر سال ، ترجیح دادند نهایتا از تلویزیون بازی سرخابی‌ها را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیت فروشی دربی نود و هشتم برای هواداران ۲ تیم استقلال و پرسپولیس با قیمت های جایگاه ۲۰۰ هزارتومان؛ روبروی جایگاه ۱۵۰ هزارتومان و پشت دروازه و طبقه دوم ۱۰۰ هزار تومان امشب انجام شد.

مصاف استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه و با حضور ۲۰ هزار تماشاگر (سهم هر دو تیم برابر است) برگزار می‌شود و شرط مهم این است که تنها هوادارانی که حداقل ۲ دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، می‌توانستند اقدام به خرید بلیت از سایت کنند.

به این ترتیب ؛ تماشای فوتبال در ورزشگاه، از سبد تفریحات مفید و ارزان خانوار ایرانی خارج شد و این فرصت لذت بردن از ورزش نیز مختص اقشار مرفه و پولدار جامعه شد.

گویا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم مخالف این ارقام نیستند و با این قیمت‌ها خواسته‌اند جای خالی ۸۰هزار تماشاگر دیگر را هم از جیب همین ۲۰هزارنفر به پول تبدیل کنند.

به نظر می‌رسد صداوسیما و همچنین مجلس شورای اسلامی نیز با ندادن حق پخش واقعی به باشگاه های پرهزینه فوتبال، در این گرانی مقصر است و باید مثل دولت پاسخگوی این بی عدالتی و افزایش نرخ بلیت باشد.

نویسنده: پژمان حسین‌زاده

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان بلیت دربی دربی ۹۸ استقلال و پرسپولیس قیمت بلیت مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!

به گزارش همشهری آنلاین، در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود، اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت‌فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین بار در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود، اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت‌فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیش‌بینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

کد خبر 848188 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!