Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@20:46:50 GMT

یوفا به دنبال شفاف‌سازی در خصوص رومن آبراموویچ!

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۴۳۷۰

یوفا به دنبال شفاف‌سازی در خصوص رومن آبراموویچ!

روزنامه های ورزشی امروز انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، چهارشنبه، بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

سان:

* انتظار می‌رود ارلینگ هالند در صورت انتقال به هر باشگاه دیگری در تابستان امسال، درخواست کند بند آزادسازی در قراردادش نوشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* گفته می‌شود رومن آبراموویچ مالک چلسی پس از فرار از عمارت خود از رژیم صهیونیستی، حالا در شهر مسکو و کشور روسیه فرود آمده است و آنجا حضور دارد.

* شرایط چلسی بسیار وخیم است، آنها با از دست دادن نسل بعدی ستاره‌های خود مواجه اند مگر اینکه دولت نظر خود را در مورد امضای قراردادهای جدید تغییر دهد.

دیلی میل:

* اکنون به هواداران چلسی گفته می‌شود که نمی‌توانند در مراسم یادبود نماد باشگاه پیتر بونتی در این هفته شرکت کنند، حتی اگر قرار بود بلیت‌ها به صورت رایگان، تحت شرایط تحریم‌های دولتی، ارائه شود.

* بر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود آرسنال مذاکرات اولیه‌ای را با ویلیام سالیبا بازیکن مؤثر خود بر سر قرارداد جدید انجام دهد، زیرا باشگاه شرایط را بررسی می‌کند.


دیلی تلگراف:

*باشگاه‌های لیگ برتر به بروس باک، دوست آبراموویچ گفته‌اند که قول رومن آبراموویچ برای بخشیدن طلب ۱.۵ میلیارد پوندی‌اش از باشگاه، می‌تواند به خود باشگاه و جانشین این مرد روس به عنوان مالک بعدی، مزیت رقابت کردن بدهد.

*چلسی پس از رزرو نکردن پرواز برای بازی در مصاف با میلدزبورو برای رقابت در جام حذفی، قبل از تحریم رومن آبراموویچ به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین، با یک سفر رفت و برگشت طاقت فرسای ۱۰ ساعته برای رفت و برگشت به میدلزبورو روبرو است.

* منچستریونایتد به طور بالقوه می‌تواند به بازی در اولدترافورد ادامه دهد در حالی که یک استادیوم جدید در زمین‌های اطراف ساخته می‌شود، البته اگر باشگاه تصمیم به تخریب زمین معروف قدیمی خود بگیرد.

*باشگاه راگبی لستر تایگرز پس از پایان تحقیقات در مورد نقض سقف حقوق در پنج فصل بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۱، از کسر امتیاز در امان مانده است.

*دولت انگلیس تأیید کرده است که دانیل مدودف و سایر تنیسورهای روسیه و بلاروس از حضور در ویمبلدون محروم خواهند شد مگر اینکه علناً تهاجم روسیه به اوکراین را محکوم کنند.

تایمز:

* یورگن کلوپ پس از اینکه مهاجم مصری‌اش نمایش‌های خوبی از خود نشان داد و به لیورپول کمک کرد، محمد صلاح را یک "کوکی سخت" توصیف کرد و نشان داد که او برای بازی مهم روز چهارشنبه لیگ برتر انگلیس برابر آرسنال آماده است و مصدومیتش بهبود یافته است.

* انتظار می‌رود دیدار چهارشنبه شب چلسی مقابل لیل در لیگ قهرمانان اروپا برگزار شود، علی‌رغم اینکه رومن آبراموویچ توسط اتحادیه اروپا تحریم شده است، اما یوفا به دنبال شفاف سازی است در مورد اینکه آیا این اتفاق ممکن است روی بازی‌های آینده اروپا تأثیری داشته باشد یا خیر.

* آنتونی مارسیال نشانه‌هایی از خود را نشان داده است که مصمم است تابستان امسال به دنبال یک انتقال دائمی از منچستریونایتد به سویا باشد. او درحال حاضر به صورت قرضی برای اسپانیایی‌ها بازی می‌کند.

کد خبر 562160

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه های خارجی ورزشی روزنامه های خارجی روزنامه روزنامه های ورزشی انگلیس روزنامه های امروز فوتبال اروپا بازیکن فوتبال راگبی چلسی تیم فوتبال چلسی ارلینگ هالند آرسنال تیم فوتبال آرسنال منچستر یونایتد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رومن آبراموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم

 نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان در گفت‌وگویی به تبیین آخرین وضعیت روابط تهران- کابل پرداخت.
 
به گزارش ایسنا؛ حسن کاظمی قمی در خصوص توجه خاص افغان‌ها به چابهار گفت: سیاست ما این بوده حوزه مکران و چابهار توسعه پیدا کند و برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کنیم.
 
وی در ادامه گفت: از جمله اقداماتی که در منطقه چابهار و مکران صورت می‌گیرد مسئله احداث فرودگاه بزرگ بین‌المللی است. ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه چابهار هستیم.
 
کاظمی قمی در  گفت‌وگو با ایراف در خصوص حق‌آبه ایران و رویکرد نمایندگی ایران در مورد واکنش‌های دولت سرپرست افغانستان در این موضوع اشاره کرد: آنچه دارالحکومه انجام می‌دهد، برآمده از تصمیمی است که در دارالخلافه در قندهار گرفته می‌شود. رهبری طالبان اعلام کرد در چارچوب معاهده ۱۳۵۱ باید حق آب مردم ایران را بدهند و حکم حکومتی داد.
 
وی در پاسخ به سوالی در مورد روش برخورد ایران با طالبان تصریح کرد: در دوران حکمرانان جدید در افغانستان از مسیر اقدامات دیپلماتیک و سایر اقدامات حرکت می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کند.
 
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص خط راه‌آهن چابهار به افغانستان گفت: مسیر کریدور ترانزیت ایران-افغانستان، چین را به آب‌های آزاد و قاره اروپا و آفریقا وصل می‌کند. در چارچوب طرح یک راه یک کمربند، الان چینی‌ها دنبال می‌کنند، کریدور ایران-افغانستان مفهوم دارد.
 
وی اشاره کرد: احتمالاً نشست‌های سه جانبه‌ای را میان ایران-افغانستان-چین برگزار خواهیم کرد. کشورهای دیگر منطقه هم از این کریدور استقبال کرده‌اند. ثبات و امنیت منطقه در گرو ثبات و امنیت افغانستان است.
 
کاظمی قمی در پایان گفت: افغانستان مسیر دستیابی‌اش به آب‌های آزاد از ایران کوتاه‌ترین و امن‌ترین حتی اقتصادی‌ترین است. با توجه به شرایطی که امروز به ویژه با بحران اوکراین بوجود آمده، مسئله کریدورهای ترانزیت منطقه‌ای معنای جدی‌تری به خودش گرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!