Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:40:23 GMT

آخرین آمار مصدومین حوادث چهارشنبه سوری در استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۴۳۸۷

آخرین آمار مصدومین حوادث چهارشنبه سوری در استان فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدجواد مرادیان اظهار کرد: از صبح روز گذشته (۲۴ اسفند) تا صبح امروز چهارشنبه بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ فارس گرفته شده که در این بین بیش ۵۶۰ مددجو خدمات فوریتهای پزشکی دریافت کردند.

وی همچنین گفت: از صبح بیست و چهارم اسفند تا صبح امروز ۳۶ نفر بدنبال حوادث چهارشنبه آخر سال دچار جراحت و مصدومیت شدند که از این تعداد ۱۳ نفر دچار جراحت به چشم، ۱۲ نفر دچار سوختگی و متاسفانه در شهرستان فسا ۱ نفر دچار نقص عضو شد که پس از دریافت خدمات فوریتهای پزشکی بلافاصله به بیمارستان فسا منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس فارس ضمن اشاره به مصدومیت ۶۸ نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری از ابتدای بهمن تاکنون گفت: متاسفانه ۱۹ مورد آسیب به چشم، ۳۷ مرو سوختگی و ۲ مورد هم قطع عضو و مابقی هم به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

کد خبر 5448374

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس فارس حوادث چهارشنبه سوری بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه ویروس کرونا نوروز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه چهارشنبه آخر سال گرگان اردوهای راهیان نور شیوع کرونا عکس استانها نوروز 1401 خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

کد خبر 6092757 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد