Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@08:24:46 GMT

استون مارتین V۱۲ Vantage امروز معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۴۵۰۸

استون مارتین V۱۲ Vantage امروز معرفی می‌شود

استون مارتین با اعلام اینکه حداقل نیمی از فروش سالانه آن تا سال ۲۰۳۰ خودرو‌های برقی خواهند بود، به تدریج با موتور احتراقی خوب خداحافظی خواهد کرد. قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، آخرین خودروی 12 سیلندر که Vantage  نام دارد، وارد بازار می‌شود.

با توجه به اینکه Vantage F۱ Edition در حال حاضر ۵۲۷ اسب بخار از V۸ توئین توربو تولید می‌کند، نسخه V۱۲ قطعا قدرت بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با در نظر گرفتن موتور ۶۳۰ اسب بخار در DB۱۱، انتظار می‌رود بیش از ۶۰۰ اسب‌بخار داشته باشد.

تصاویر جاسوسی از نمونه‌های اولیه نشان می‌دهد که به‌روزرسانی‌های بیشتری فراتر از موتور وجود خواهد داشت، زیرا استون مارتین قرار است با بدنه‌ای تهاجمی‌تر وارد بازار شود. انتظار می‌رود V۱۲ Vantage نهایی دارای بدنه عریض‌تر و گیربکس خودکار قوی‌تر باشد.

خودرو‌های آزمایشی قبلاً با اگزوز‌های مرکزی نصب شده بودند که احتمالاً در مدل تولیدی نیز این امکان را خواهیم دید. استون مارتین در تیزری که در پایان سال گذشته منتشر شد، نمای جلوی V۱۲ Vantage را با جلوپنجره‌ای بازطراحی شده و بزرگ شده نشان داد.

این خودرو همچنین دارای لبه اسپویلر جلویی درشت و برآمدگی کاپوت با موتور بزرگتر بود. اکنون انتظار داریم این خودرو با سیستم تعلیق سفت‌تر برای هندلینگ بهتر، همراه با ترمز‌های کربن سرامیکی و چرخ‌های سبک وزن عرضه شود.

V۱۲ Vantage پایانی برای این ابرخودروی بنزینی واهد بود، زیرا توبیاس مورز، مدیرعامل استون مارتین قبلاً تایید کرده است که نسل بعدی مدلی که حدوداً در سال ۲۰۲۵ وارد بازار می‌شود، صرفاً الکتریکی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو استون مارتین V۱۲ Vantage

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد

دیدار‌های رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا برگزار شد و تیم‌های المپیاکوس یونان و فیورنتینای ایتالیا نیمی از راه صعود به فینال را پیمودند.

تیم استون ویلای انگلیس در ورزشگاه ویلاپارک میزبان المپیاکوس یونان بود که با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. المپیاکوس برابر استون ویلا که تنها نماینده فوتبال انگلستان در رقابت‌های اروپایی این فصل و شگفتی ساز لیگ برتر انگلیس است دست به کار بزرگی زد. ایوب الکعبی ستاره این بازی بود و با هت‌تریک خود برد شیرینی را برای نماینده یونان در انگلستان رقم زد و حالا یونانی‌ها با امید‌های بیشتری در خانه به فینال لیگ کنفرانس اروپا می‌اندیشند. البته داگلاس لوئیز هم در دقیقه ۸۴ پنالتی استون ویلا را از دست داد تا این بازی با شاهکار المپیاکوس به پایان برسد.

در دیگر مسابقه، فیورنتینا در فلورانس مهمانش کلوب بروژ را با نتیجه سه بر دو شکست داد. این دیدار در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی ۲-۲ دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید فیورنتینا برد در این بازی حساس در آرتمیو فرانکی را از دست داده است، اما امبالا انزولا در دقیقه ۹۱ موفق به گلزنی برای بنفش‌ها شد. گلی که در بلژیک و دیدار برگشت خیلی به آنها کمک خواهد کرد. البته کلوب بروژ از دقیقه ۶۱، ۱۰ نفره شد.

  باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)