Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از  روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در بازدید از گمرک زاهدان اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون افزون‌بر ۳۰۰ هزار تن برنج از طریق مرزهای سیستان و بلوچستان وارد شده که این ظرفیت در سال آینده افزون‌بر ۴۰۰ هزار تن خواهد بود.

 وی افزود: هم‌اینک روزانه افزون‌بر سه هزار تن برنج از طریق گمرک زاهدان و چابهار به سایر نقاط کشور حمل می‌شود و این اقدام تا تعادل بخشی وضعیت بازار ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس شورای هماهنگی مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ترخیص این محموله‌ها با دستور معاون اول رئیس جمهور و با حداقل ارزش افزوده آغاز شد.

وی ادامه داد: در صورت تأمین ناوگان حمل و نقل، امکان حمل روزانه پنج هزار تن برنج از سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور وجود دارد.

مدرس خیابانی گفت: درخواست واردات کشنده را به هیات دولت ارسال کردیم و در صورت موافقت، ناوگان حمل و نقل کالا از بندر چابهار و سیستان و بلوچستان تقویت خواهد شد.

وی اظهارداشت: با تقویت ناوگان حمل و نقل و افزایش ظرفیت واردات برنج به ۴۰۰ هزار تن بندر چابهار می تواند نقش موثری در تامین اقلام اساسی کشور با حداقل ارزش افزوده داشته باشد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: گمرک مبادلات مرزی برنج واردات برنج صادرات برنج سیستان و بلوچستان هزار تن برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان