Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین میرزایی صبح چهارشنبه در پنجمین جلسه هماهنگی کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری کشور با تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه این کنگره افتخار بزرگ برای چهارمحال و بختیاری است، اظهار کرد: برگزاری این کنگره موجب بسط، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در چهارمحال و بختیاری باید در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری به ظرفیت موکب‌های اشاره کرد و افزود: یکی از ظرفیت‌های مؤثر در استان موکب‌های اربعینی است که باید از آن‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه استفاده شود.

حسین میرزایی با بیان اینکه باید در برنامه‌ریزی ها از کلی‌نگری خودداری شود، عنوان کرد: در تولید محتوا و نحوه برگزاری این کنگره باید به ریزترین مسائل توجه گردد چرا که کلی‌نگری گاهی موجب ایجاد خسارت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم افزایی، همکاری و همراهی در کار باید وجود داشته باشد، مطرح کرد: از بخشی‌نگری در برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری باید خودداری شود.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آرم مشخص برای این کنگره تهیه شود.

حسین میرزایی با بیان اینکه برنامه‌ها در استان با محوریت کنگره برگزار شود، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به ظرفیت جوانان اشاره کرده است که باید از این ظرفیت در استان استفاده شود.

وی ادامه داد: جوانان چهارمحال و بختیاری مستعد، علاقه مند و دارای توانایی‌های بالایی هستند که می‌توانند در برگزاری برنامه‌ها ایده‌های نو ارائه کنند.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جهاد تبیین باید حتماً در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: برای اطلاع رسانی از ظرفیت‌های استان همچون رسانه ملی و مکتوب و برنامه شاد استفاده شود.

کد خبر 5448319

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری حسین میرزایی کنگره شهدا موکب بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه ویروس کرونا نوروز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه چهارشنبه آخر سال اردوهای راهیان نور گرگان شیوع کرونا عکس استانها خراسان رضوی چهارشنبه سوري چهارمحال و بختیاری استفاده شود کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، فارسان و کوهرنگ خبر داد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو ازهرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری