Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:31:26 GMT

مادر شهیدان مختاری آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۴۷۱۸

مادر شهیدان مختاری آسمانی شد

پیام علی زینی وند به شرح زیر است:

 وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول ایثار و مجاهدت هزاران شهید و ایثار، فداکاری و صبر خانواده شهیدان از صدر انقلاب و دوران دفاع مقدس تا کنون است. پدران و مادران شهدا مروجین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اسوه‌های صلابت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضایعه غم بار درگذشت مادر گرامی شهیدان والامقام سید محمدرضا و سید رضا مختاری آب پنگوئی را به خانواده شهیدان مختاری آب پنگوئی، مردم متدین استان کرمان خاصه مردم قهرمان پرور شهرستان زرند تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای آن فقیده صالحه، رحمت واسعه الهی و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

بدون تردید مجاهدت‌های این مادر صبور و بزرگوار درتربیت فرزندان مومن و فداکار تحت آموزه‌های قرآن کریم و با تأسی از مکتب حضرت زهرا (س)، الهام بخش مردم دیار سرداردلها، پایتخت مقاومت در پرورش نسل‌های حماسه ساز و پیشرو در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خواهد بود.

امید است به فضل و کرم الهی روح بلند مادرانه آن مرحومه در جوار فرزندان شهیدش، مشمول مقام خشنودی و رضای الهی و قرین رحمت پروردگار گردد.

علی زینی وند
استاندار کرمان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مادرشهیدان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 

 سرهنگ علی رضایی گفت: در پی بی توجهی لحظه‌ای به قوانین رانندگی و تردد شبانه و خلاف جهت یک خودرو در یکی از جاده‌های برون شهری، حادثه غم انگیز برخورد رخ به رخ ۲ خودرو و مرگ چندین نفر از جمله پدر و مادر یک دختر  ۷ ساله رقم خورد.

وی  افزود: در این راستا طی دیداری که به همت دایره اجتماعی پلیس راه با خانواده جانباختگان این حادثه داشتیم با دختر خردسال این خانواده مواجه شدیم که والدین خود را در این حادثه از دست داده بود؛ اما هر روز و ساعت‌ها با قاب عکس پدر و مادر حرف می‌زند و چشم به راه آنان است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر رعایت احتیاط کامل در همه تردد‌های جاده‌ای و پرهیز از حتی یک لحظه غفلت یا انحراف به چپ و تردد خلاف جهت، بیان کرد: بیاییم به تاسی از چشمان همیشه گریان این کودک خردسال و دیگر فرزندان و والدینی که چشم به راه عزیزانشان هستند، هیچ گاه برای اندکی زودتر رسیدن با انجام تخلفات حادثه ساز، جان خود و دیگران را به خطر نیاندازیم تا با بی احتیاطی‌های هر چند کوچک، حوادث غیر قابل جبران رقم نخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است