Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است: 
انا لله و انا الیه راجعون
سلامٌ علیکم 
رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن عالم ربانی و روحانی والامقام سال‌های عمر گرانمایه و پر برکت خویش را خالصانه و متعهدانه در خدمت به اسلام و انقلاب و ترویج معارف دینی سپری کردند و خدمات ارزشمندی از طریق تالیف آثار ارزنده و فاخر در زمینه علوم اسلامی، تربیت شاگردان بسیار در این عرصه و همچنین انجام فعالیت‌های عام المنفعه به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند که برکات آن همواره ماندگار خواهد ماند.
رحلت این عالم عالیقدر و مرجع روشن ضمیر را محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مراجع تقلید، بیت مکرم ایشان، حوزه‌های علمیه و همه شاگردان و دوستداران آن فقیه پارسا تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن روحانی وارسته و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.  
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام بدین شرح است:
«انالله و انا الیه راجعون چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفت و گو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبرهای خوش موفقیت‌های جوانان‌مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صدا و سیما

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود